آیین رونمایی و جشن امضای رمان «جاذبه‌ی میان ما» در کتابفروشی آموت

اين روزها كه كتابفروشی آموت آمده، خيلی از دوستان مدام پيام می‌دهند تا ديروزها بهانه داشتيد كه جا نداريد و نمی‌توانيد رونمایی و جشن امضا برگزار كنيد.

خيلی وقت بود دنبال بهانه بوديم كه به بهانه‌ی جشن امضا و رونمايي، دور هم جمع بشويم اما هر بار بهانه‌ای تراشيد اين تراشنده‌ی روزگار كه نشد آن كه بشود تا اين كه دو رمان جديد نشر آموت درآمدند؛ «جاذبه‌ی ميان ما» نوشته‌ی «بریتنی سی‌چری» با ترجمه‌ی «منا اختياری» و «نفرت‌بازی» نوشته‌ی «سالي تورن» با ترجمه‌ی «فرشاد شالچيان».

جاذبه‌ی ميان ما از من و شما زرنگ‌تر بوده و قبل از اين كه به جشن امضا برسد، دويد توی كتابخانه‌های شما و شماها افتاديد به خواندن‌اش، و حالا كه داريم به اين نشست می‌رسيم، خيلی‌هاتون بايد چاپ دوم‌اش را تهيه كنيد.

جاذبه‌ی ميان ما، رمانی عاشقانه است از كل‌كل‌های دو سوی عشق. يكي اين سوی پرچين و آن ديگری آن سوی نرده‌ها، و هر دو خواهان اما گريزان؛ و حالا كه خوانده شده يا می‌شود، می‌ماند نگاه‌مان به هم.

 

همه اين كتاب‌ها بهانه‌اند براي اين كه ما بمانيم، و بخوانيم، و برانيم بر اين جاده‌ی زندگي، كه اگر عشق و جاذبه‌ای ميان ما و زندگی نباشد، هرگز سودی ندارد؛ نه كلمه‌ها و نه جمع‌شدن‌های‌مان.

پنج‌شنبه چای دم می‌كنيم. شيرينی هم هست. قند هم هست. كتاب‌ هم به اندازه‌ی كافی داريم. بياييد و ساعتی با هم باشیم به آن‌چه که دوستش می‌داریم.

 

آیین رونمایی و جشن امضای رمان «جاذبه‌ی میان ما» در کتابفروشی آموت

 

? پنج‌شنبه ۲ اسفند ماه ۱۳۹۷

? ساعت شانزده تا هجده 

? کتابفروشی آموت: تهران. بلوار مرزداران. نبش خیابان آریافر. ساختمان دوهزار. طبقه همکف شمالی

شماره تلفن کتابفروشی: ۴۴۲۳۲۰۷۵

 

مشتاقانه منتظر شما هستیم تا یک پنجشنبه‌ی متفاوت و پر خاطره را ماندگار کنیم. 

نشر آموت

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو