از ۲۵ شهریور تا ۵ مهرماه، ۱۵ درصد تخفیف شامل کتاب‌های انتشارات امیرکبیر

خیلی وقت بود دوست داشتم هرکسی از راه می‌رسد یک جلد #صد_سال_تنهایی #مارکز با ترجمه‌ی بی‌بدیل #بهمن_فرزانه را بهش بدهم.

خیلی وقت بود دوست داشتم هر کودک و نوجوانی وارد کتابفروشی می‌شود، بگویم «می‌دانید سال‌های سال ما با #قصه_های_خوب_برای_بچه_های_خوب #آذریزدی عشق کردیم؟»

در خود نشر آموت، کتاب #شازده_کوچولو را داریم اما هرکی دنبال ترجمه‌ی تکرارنشدنی و خواندنی از این کتاب باشد، می‌گوییم ترجمه‌ی #محمد_قاضی فقط.

#شوهر_آهو_خانم را درسته که حالا انتشارات نگاه هم دارد یا #کشتن_مرغ_مینا را انتشارات علمی‌وفرهنگی هم دارد، یا #ابله #داستایوفسکی را همه دارند، اما چاپ امیرکبیرشان مزه‌ی دیگری می‌دهد.

#اعجاز_خوراکی_ها و #زبان_خوراکی_ها را از نوجوانی دارم. یک‌زمانی آنقدر ازش یادداشت برداشته بودم که اون اوایل فکر می‌کردم، دکتر اگر نشوم، لااقل حکیم سنتی خواهم شد!

یا کم نیست ۲۸۰۰ جلد کتاب #انتشارات_امیرکبیر که یکه و بی‌همتاست همچنان.

متاسفانه کتاب‌های چند تا از ناشران مثل #امیرکبیر خیلی در دسترس نیست و حالا به لطف آقای #میرشمس_الدین_فلاح_هاشمی نویسنده که چندماهی است به معاونت بازرگانی امیرکبیر انتخاب شده، توانستیم کتاب‌های این انتشارات را به صورت نقدی بخریم برای کتابفروشی آموت.

دیروز بهش گفتم: به میمنت این اتفاق، از ۲۵ شهریور تا ۵ مهرماه، ۱۵ درصد تخفیف شامل کتاب‌های امیرکبیر می‌شود و تمام دوستان می‌توانند حضوری یا تلفنی، کتاب‌ها را تهیه کنند.

 

شماره ثابت کتابفروشی 44232075

همراه/ واتساپ/ تلگرام 09368828180

 

آدرس: تهران. مرزداران. نبش خیابان آریافر. ساختمان ۲۰۰۰ طبقه همکف شمالی. #کتابفروشی_آموت

 

https://www.instagram.com/p/B2ggPrLglA3/?igshid=13lfjaolnglg0

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو