رمان «خانه» منتشر شد

رمان «خانه» نوشته مريلين رابينسون با ترجمه‌ي مرجان محمدي منتشر شد.

به گزارش بخش كتاب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، رمان «خانه» در میانه قرن بیستم و در شهری كوچک به نام «آیووا» اتفاق می‌افتد. پیرمردی که سال‌ها پیش به علت کهولت او را از کشیشی کنار گذاشته‌اند و به ظاهر بازنشسته شده، در وضعیت جسمی خوبی به سر نمی‌برد و دختر 38 ساله‌اش به خانه پدری‌ بازمی‌گردد تا از او مراقبت كند و مشكلات شخصی اش را نیز به فراموشی بسپارد. در همین زمان، جک، محبوب‌ترین فرزند پدر این خانواده بعد از 20 سال غیبت به خانه باز می‌گردد و در آن‌جا به جست‌وجوی آرامش، بخشودگی، پناه و آغوشی گرم می‌رود. او امیدوار است بعد از غیبت طولانی‌اش، از طرف پدر، خانواده و اجتماع مورد استقبال قرار بگیرد و گناهان گذشته‌اش بخشوده شود. سادگی و روانی این داستان با دل‌شكستگی‌ها، اضطراب دایمی، خاطرات تلخ، ‌احساسات متناقض و بیش از همه عشق در می‌آمیزد و این‌گونه داستان حول محور رابطه پدر و پسر و همچنین خواهر و برادری می‌چرخد كه اشتراكات زیادی با هم دارند.

در ادامه معرفي ناشر از اين كتاب آمده است: رمان «خانه» نوشته «مريلين رابينسون» تاکنون برنده جوايز مختلفي شده است: برنده جايزه کتاب ملي 2008، برنده اورنج طلايي انگليس 2009، نامزد جايزه‌ي ايمپک دوبلين 2010، بهترين کتاب سال واشنگتن پست، پرفروش‌ترين کتاب نيويورک‌تايمز، برنده جايزه کتاب لوس‌آنجلس تايمز و بهترين کتاب از طرف روزنامه سان فرانسيسکو کرونيکل، بزرگ‌ترين روزنامه شمال کاليفرنيا.

رمان «خانه» در 408 صفحه با قيمت 10هزار تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

«مريلين رابينسون»، نويسنده‌ي معاصر آمريکا (1943)، در شهر سنت‌پوينت چشم به جهان گشوده است. دکتراي زبان انگليسي را در شهر واشنگتن به پايان برده و هم‌اکنون استاد کارگاه نويسندگان دانشگاه آيوواست.

مرجان (زهرا) محمدي، مترجم و مدرس زبان انگليسي، متولد سال 1348، ليسانس رشته مترجمي زبان انگليسي و فوق ليسانس زبان‌شناسي همگاني دارد. از وي تاکنون اين کتاب‌ها منتشر شده است: «به سوي تندرستي» (انتشارات آسيم) و «فقط يک بار به دنيا مي آييم» (انتشارات ليوسا).

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو