رمان «آسمان قلب لائورا» مجوز گرفت

تازه‌ترین رمان پری نرگسی یا عنوان «آسمان قلب لائورا» از سوی نشر آموت منتشر می‌شود. به گفته نرگسی، این رمان محوری اجتماعی، عاطفی دارد و در موقعیت‌هایی از فضاهای عامه‌پسند و روشنفکرانه روایت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ نرگسی درباره رمان جدیدش گفت: در نوشتن  این رمان تلاش کرده‌ام داستان را در فضایی میان لحنی عامه‌پسند و روشنفکرانه پیش ببرم.

این نویسنده افزود: «لائورا» نام دختری ایتالیایی است که قلبش پس از حادثه‌ای که منجر به مرگ او شده به دختری ایرانی با نام «دریا» پیوند می‌شود و داستان با روایتی عاشقانه و اجتماعی ادامه پیدا می‌کند.

نرگسی با اشاره به این که در نگارش این رمان از شعارنویسی و شعارمحوری پرهیز کرده است، گفت: با این که در سیر داستان به امام زمان (عج) اشاره‌هایی از منظر انتظار داشته‌ام، تلاش کرده‌ام که از شعاری دیدن و نوشتن دوری کنم و داستان را با حاشیه‌ای از موضوع ظهور امام زمان(عج) پیش ببرم.

نویسنده «رز من را نگه‌دار» با اشاره به بخشی از فضای داستان که در شهر ونیز ایتالیا اتفاق می‌افتد، گفت: از آنجا که ونیز یک شهر رویایی و خیال‌انگیز است، من تلاش کرده‌ام با تصویرسازی دقیق از این شهر خواننده را بیشتر به فضای و موقعیت داستان در آن نزدیک کنم.

از نرگسی تاکنون رمان‌های «رویای خوشبختی»، «تا انتهای زندگی»، «جزیره عشق»،« همیشه در قلب منی»، «برو ببین ترانه» و« قلب منی» به چاپ رسیده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو