«شوهر عزیز من» پرفروش‌ «سام» شد

لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سامانه ارسال و اشتراک محصولات فرهنگی «سام» در هفته پایانی شهریورماه امسال منتشر شد که در میان آن‌ها کتاب‌هایی چون «شرح اسم»، «مفاتیح‌الحیات» و «شوهر عزیز من» به چشم می‌خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیست پرفروشترین‌های هفته پایانی شهریور در سامانه ارسال و اشتراک محصولات فرهنگی «سام» منتشرشد که در میان کتاب‌های حاضر در این لیست، در زمینه موضوع و ژانر، تنوع و تکثر خوبی دیده می‌‌شود.

در لیست پرفروش‌ترین آثار فرهنگی هفته گذشته، کتاب «شرح اسم» زندگی نامه رهبر معظم انقلاب از تولد تا 1357 با شرح ناگفته هایی از زندگی شخصی و خانوادگی در کنار بیان برخی مسائل مربوط به مبارزات انقلابی همراه با عکس ها و اسناد منتشر نشده، در صدر لیست پرفروش‌ها قرار گرفت. همچنین «مفاتیح الحیات» اثر آیت الله جوادی آملی که در 5 ماه به چاپ پنجاه و هشتم رسیده، در هفته گذشته همچنان مخاطبان خود را حفظ کرده است. رمان پرفروش «شوهر عزیز من» نیز که به تازگی به چاپ سوم رسیده در هفته گذشته طرفداران قابل توجهی را مجاب کرد تا با تماس تلفنی آن را در محل کار یا منزل، دریافت کنند.

چند کتاب کاربردی و آموزشی نیز با محوریت آموزش بهتر والدین و کودکان برای ورود به مدرسه، در هفته گذشته مخاطبان زیادی داشته و در لیست پرفروش‌های این سامانه جای گرفته است. دو کتاب از نشر امرود و یک کتاب از نیستان و یک کتاب هم از پیشگامان پژوهش که همگی افزایش آگاهی های والدین و مربیان و حتی کودکان در مواجهه با آغازین روزهای مدرسه را گوشزد می کنند.

کتاب «جاسوسی در حزب» چاپ انتشارات جهان کتاب هم در این لیست به چشم می‌خورد. این کتاب خاطرات یکی از اعضای حزب توده است که برای آزادی پدرش، سال‌ها جاسوسی ساواک را می‌کند.

نام نرم افزار «ناشتا3» کاری از گروه کمان نیز در پرمخاطب ترین آثار فرهنگی «سام» به چشم می‌خورد که در بین نرم افزارهای آموزشی نوعی پدیده محسوب می‌شود. «ناشتا3» نرم افزاری آموزشی در حوزه آشپزی است که بالغ بر 2هزار نوع غذای ایرانی، عربی و ایتالیایی را آموزش می‌دهد و به کاربران درباره آن‌چه لازم دارند، مشاوره و به صورت هوشمند بر اساس مواد اولیه موجود در خانه پیشنهاد غذا می‌دهد و میزان کالری هر غذا و مواد تشکیل دهنده آن را نیز مشخص می‌کند.

مجموعه داستان «بیست بیست» به همراه کتاب «هنر خوب رهبری کردن» شامل خاطرات و نکته‌های مدیرعامل شرکت‌های ناسیونال و پاناسونیک ژاپن و همچنین جدیدترین کتاب آیت‌الله هاشمی رفسنجانی «آزاد اندیشی و روشنفکری دینی» از دیگر کتاب‌هایی هستند که به لیست پرفروش‌های سام راه پیدا کرده‌اند.

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره تلفن‌های سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل، بدون هزینه ارسال، دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می‌توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو