کتاب همسر جواد مجابی منتشر شد

کتاب «رک و پوست کنده» (احوال ما زنان) نوشته آسیه جوادی (ناستین)

کتاب «رک و پوست کنده» که درباره احوالات زنان است، از سوی نشر آموت منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این کتاب همانگونه که از عنوان فرعی آن (احوال ما زنان) برمی‌آید به خلق و خوها، رفتارها، احساسات، تصمیم‌گیریها، سرگرمیها و دغدغه‌های زنان می‌پردازد.

پسوند عناوین همه فصول این کتاب - که بسیار هم زیاد هستند - «...های ما زنان» است؛ مثلاً آزارهای ما زنان، الفت‌های ما زنان، تبعیض‌های ما زنان، توقع‌های ما زنان و قس علی هذا. البته این نوشته‌ها پیشتر به مدت یک سال در یکی از ستونهای روزنامه فرهیختگان منتشر شده‌اند.

آسیه جوادی (ناستین) نویسنده کتاب «رک و پوست کنده» که از قضا همسر یکی از معروفترین نویسندگان و شاعران معاصر ما جواد مجابی است، با لحنی آمیخته به شوخی به روان‌شناسی زنان و طرح دغدغه‌ها و وابستگی‌های آنها پرداخته است و در بخش‌هایی از کتاب هم با برخی عادات و رفتارهای زنان را با دیدی انتقادی مورد مداقه قرار داده است.

در بخشی از متن این کتاب می‌خوانیم: «اگر مردان می‌دانستند که دل زنان چه آسان نرم می‌شود، این همه دعوا و طلاق نبود. گاهی یک شاخه گل و از آن مهمتر نگاهی یا جمله‌ای به موقع می‌تواند کار گردن‌بند گرانبهایی را بکند که شاید هرگز به گردن آویخته نشود. نمی‌فهمم که چرا برای آنها (مردان) راحت‌تر است از پول مایه بگذذارند تا احساساتشان...»

کتاب 176 صفحه‌ای «رک و پوست‌کنده» (احوال ما زنان) در شمارگان 1100 نسخه و با بهای 4000 تومان از سوی انتشارات آموت منتشر شده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو