شهر يخ‌هاي خيلي يخ

فریبا کلهر تازه‌ترین رمان خود را در قالب مجموعه «برای همه» و با عنوان «شهر یخ‌های خیلی یخ» منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پنجمين جلد از مجموعه داستانی «برای همه» نوشته فریبا کلهر با عنوان «شهر يخ‌های خيلی يخ» در قالب رمان براي نوجوانان و جوانان منتشر شد.

رمان «شهر یخ‌‌های خیلی یخ» داستانی است میان رویا و واقعیت. روایت زندگی فردی به نام «بی‌بی‌گل» که چراغی جادویی پیدا می‌کند؛ این چراغ جادو وقتی سالم است گرما می‌دهد و وقتی خراب است، همه جا را سرد و یخ‌زده می‌کند.

بی‌بی‌گل، چراغ جادو را تعمیر می‌کند و قرار می‌شود چراغ هم سه‌ آرزویش را برآورده کند اما در همین زمان، مردی،‌ چراغ جادو را از بی‌بی‌گل می‌دزد و به خانه‌اش می‌برد. چراغ جادو کار نمی‌کند. مرد عصبانی می‌شود و چراغ را به دیوار می‌کوبد. چراغ خراب می‌شود و یخ و سرما، شهر را فرا می‌گیرد.

این رمان پیش از این و در سال‌های دهه هفتاد از سوی کلهر منتشر شده بود که به دلیل ناتوانی ناشر در توزیع مناسب در بازار نشر دیده نشده و از سوی نشر آموت در شکلی تازه روانه بازار کتاب شده است.

همچنین این ناشر دو رمان دیگر از این مجموعه به قلم کلهر را با عناوین «جزیره افسونگران» و «کشور 10 متری» را در دست انتشار دارد.

کلهر پیش از این نیز در قالب مجموعه «برای همه» رمان‌های قصه‌های يك‌دقيقه‌ای، سی‌سا سياوش، پسران گل و دختر نفرين‌شده را از سوی نشر آموت منتشر کرده است.

از همين نويسنده در حوزه بزرگسال نیز دو رمان شوهر عزيز من برای ششمین نوبت و رمان عاشقانه برای سومین نوبت به تازگی منتشر شده است.

رمان «شهر يخ‌هاي خيلي يخ» نوشته‌ي «فريبا كلهر» در 192  صفحه و به قیمت 9800 تومان توسط منتشرشده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو