«ما»؛ داستان‌هاي كوتاه ‍«علیرضا روشن»

علیرضا روشن نخستین مجموعه داستان مستقل خود را با عنوان «ما» از سوی نشر آموت منتشر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین مجموعه داستان علیرضا روشن با عنوان «ما» از سوی نشر آموت مجوز انتشار گرفت و در زمستان جاری منتشر خواهد شد.

روشن که در سال‌های گذشته، بیش از هر چیز با شعر کوتاه شناخته می‌شد و نخستین دفتر شعرش را نیز پیش از این با عنوان «کتاب نیست» از سوی همین ناشر منتشر کرده بود، در این مجموعه آثاری داستانی را که در مدت هفت سال گذشته نوشته بود، گردآوری کرده است؛ هرچند که باور خود او، این آثار بیش از آنکه داستان باشند، متونی هستند که وی نتوانسته در قالب شعر، مفهوم موجود در آنها را بیان کند.

همچنین داستان‌های این مجموعه با فضای اشعار روشن چندان غریبه نیست و وی برای بیان برخی مفاهیم ذهنی به ویژه مفاهیمی که عرضه آنها به نوعی دیالوگ‌محور است و امکان ارائه آنها در قالب شعر کوتاه وجود ندارد، سعی کرده تا به داستان رجوع کند.

عنوان این مجموعه داستانی نیز بر مبنای نوعی خواست و اشتراک جمعی در میان بخش‌هایی از جامعه که می‌توانند مخاطب داستان‌های این شاعر و نویسنده باشند؛ «ما» نامیده شده است.

مجموعه داستان «ما» که به تازگی مجوز انتشار خود را دریافت کرده، به زودی از سوی نشر آموت منتشر خواهد شد.

نخستین مجموعه شعر علیرضا روشن با عنوان «کتاب نیست» در سال 1390 از سوی نشر آموت منتشر و تاکنون در  6 نوبت تجدید چاپ شده است.

برچسب ها: ,

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو