«من پیش از تو» از «هری پاتر و فرزند نفرین شده» پیشی گرفت

 

گزارش آماری پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته

 استقبال خریداران کتاب از «من پیش از تو» و «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در هفته گذشته، رقابتی نزدیک را بین این دو اثر در فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته به وجود آورده بود که جدیدترین اثر مویز توانست با اختلافی ناچیز نسبت به اثر رولینگ، عنوان محبوب‌ترین اثر هفته پایانی شهریورماه را از آن خود کند. همچنین کتاب «باشگاه مغز» نیز از جمله کتاب‌های پرمراجعه در هفته گذشته بوده است.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشر شده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در هفته پایانی شهریورماه با ادامه استقبال از کتاب پرفروش «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز و «هری پاتر و فرزند نفرین شده» نوشته جی. کی. رولینگ همراه بود که در نهایت در میان 38 عنوان کتابی که از 23 ناشر در فهرست پرفروش‌های هفته گذشته حضور داشتند، اثر مویز توانست با اختلافی ناچیز نسبت به اثر رولینگ، عنوان محبوب‌ترین اثر هفته پایانی شهریورماه را به خود اختصاص دهد.

همچنین پس از این آثار کتاب «باشگاه مغز» که در مسابقه کتابخوانی برنامه «خندوانه» یکی از پرطرفدارترین و مردمی‌ترین برنامه‌های تلویزیونی کشور در دهه‌های اخیر معرفی شده، از جمله آثار پرمراجعه بازار کتاب تهران در هفته گذشته بوده است. «باشگاه مغز» حقایق مربوط به مغز و عملکردهای مغزی را ارائه کرده و تمرینات متعدد و متنوعی به مخاطبان خود معرفی می‌کند.

همچنین براساس این گزارش کتاب‌هایی چون «قمار خدایان»، «باشگاه مغز»، «گردان قاطرچی‌ها»، «جنس ضعیف»، «خیانت انیشتین»، «من حتی جوك ترم»، «اشک‌ها و تصویرها»، «بدشانسی و درد سر» و «مردی به نام اووه» نیز از آثاری بودند که برای نخستین‌بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

در این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 27 شهریور تا یک مهر 1395 بررسی شده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو