کتاب صوتی «زندگی دوم» با صدای مریم پاک ذات

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در ادامه بشنوید، و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 نمونه چهارم

 

https://cutt.ly/fg54hDH

قتلی مشکوک

کتاب «زندگی دوم» در سی‌و‌دو فصل نوشته شده و داستان این اثر به بخش تاریک ذهن برمی‌گردد؛ آن‌جایی که خاستگاه آن ضمیر ناخودآگاه هر فرد است. «زندگی دوم» از زمان انتشار مورد توجه نشریات و مجلات قرار گرفت و از پرفروش‌های نیویورک تایمز و آمازون می‌باشد. جولیا زندگی خوبی دارد اما ناگهان همه‌چیز دست‌خوش تغییر می‌شود. علت این تغییر مرگ مشکوک خواهرش کیت است. جولیا که از روند اداری و قانونی خسته شده‌است خود اقدام به پیگیری این قتل می‌کند. جولیا تا آن‌جایی پیش می‌رود که متوجه می‌شود خواهرش کیت در سایت‌های آشنایی با افراد غریبه قرار ملاقات حضور داشته و...

 

اس. جی. واتسون

اس. جی واتسون در سال 1971 در بریتانیا به دنیا آمد. در جوانی به  تحصیل در رشته فیزیک پرداخت و مدتی به عنوان شنوایی‌سنج در بیمارستان کار کرد. اما بعد به نویسندگی روی آورد. این نویسنده، صاحب‌اثر دو رمان معروف به‌نام‌های «زندگی دوم» و «پیش از آنکه بخوابم» است و نسخه صوتی هر دو کتاب را نشر صوتی آوانامه تولید و منتشر کرده است.

 

آوانامه

داستانی از قتلی مشکوک و مرموز خواهید شنید. نشر صوتی آوانامه با همکاری نشر آموت و با صدای مریم پاک‌ذات نسخه‌ی صوتی کتاب «زندگی دوم» را تولید و منتشر کرده است.

 

چند لحظه با داستان

او مستقیم به من و درست به لنز دوربین نگاه می‌کند، و اگرچه حالت چهره‌اش عوض نمی‌شود، به‌نظر می‌آیدنوعی ارتباط برقرار می‌شود. انگار که او همزمان هم مرا می‌بیند و هم نمی‌بیند. من یک شبح هستم، که سوسو می‌زنم و نیمه شفاف هستم. کلید شاتر دوربین را فشار می‌دهم، بعد لحظه‌ای منتظر می‌شوم و دوباره آن را فشار می‌دهم، و سپس دوباره همین کار را انجام می‌دهم. او متوجه نمی‌شود و به جای دیگری نگاه می‌کند؛ گویی به پشت‌سر منو به پل برج می‌نگرد و در همان حال راه می‌رود.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو