کتاب صوتی «جایی که خرچنگ ها آواز می خوانند» با صدای مریم پاک‌ذات

از زبان یک دوست‌دار طبیعت

«دیلیا اوئینز» نویسنده و جانورشناس آمریکایی است که سال 1949 در ایالت جورجیا متولد شده است. او پیش از آن‌که به داستان‌نویسی روی آورد، همراه با همسر سابقش «مارک اوئینز»، سه کتاب به نام‌های «فریاد کالاهاری»، «چشم فیل» و «اسرار علفزارهای گرمسیری» نوشت که ثمره‌ی مطالعات این زوج روی حیوانات در آفریقا است و جایزه‌ی «جان باروز» را برای نوشتن در مورد طبیعت برایشان به ارمغان آورد. «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» اولین و تاکنون تنها رمان دیلیا اوئینز است که موفقیت چشم‌گیری را هم به دست آورده است. این کتاب، رکورددار رتبه‌ی نخست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز را طی هفتاد هفته حفظ کرد؛ رتبه‌ی اول رده‌بندی سلانه‌ی آمازون در بخش داستانی و غیرداستانی را کسب کرد و از کاربران گودریدز نیز بازخوردها و امتیازات بسیار خوبی گرفته است.

روایتی از یک قتل

بامداد سی اکتبر 1969، جسد چیس اندروز در باتلاق افتاد. در شرایط عادی، باتلاق آن را در سکوت، جذب و برای همیشه پنهان می‌کرد. یک باتلاق همه‌چیز را درباره‌ی مرگ می‌‌داند و آن را لزوماً حادثه‌ای غم‌بار و قطعاً یک گناه به شمار نمی‌آورد. اما امروز صبح، دو پسر بچه با دوچرخه‌هایشان از روستا به سمت برج آتش‌بانی قدیمی آمدند و از سومین پیچ پله‌های برج، کاپشن جین او را تشخیص دادند.

 

دختر مرداب

سال‌ها است که در شهری ساکت و و آرام، زمزمه‌هایی درباره‌ی فردی به نام «دختر مرداب» به گوش می‌رسد. سرانجام در سال 1969، وقتی جسد چیس اندروزِ محبوب در باتلاق پیدا می‌شود، انگشت اتهام همه به سمت «کیا کلارک» یا همان دختر مرداب نشانه می‌رود. اما کیا آن‌کس که مردم محلی می‌پندارند، نیست. او دختری است باهوش و بااحساس که پس از تحمل دشواری‌های بسیار، سال‌ها در طبیعت و با عناصر آن زندگی کرده، زنده مانده و از طبیعت درس گرفته است. «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند»، داستان زندگی کیا و پست و بلندی‌های بسیار زندگی اوست.

 

صدای آواز خرچنگ‌ها

کتاب صوتی «جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» اثر «دیلیا اوئینز»، نتیجه‌ی همکاری آوانامه و نشر آموت است که با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و صدای «مریم پاک‌ذات» تولید شده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو