کتاب صوتی «دریاچه ی مه‌آلود» با صدای ماهتینار احمدی

نویسنده‌ی یک کتابخانه‌ی بزرگ

«رکسان لانگستریت کنراد» با نام مستعار «ریچل کین» نویسنده‌ای آمریکایی است که سال 1962 متولد شد. او را با رمان‌های متعددی که در زمینه‌های فانتزی، ترسناک، معمایی و علمی-تخیلی نوشته می‌شناسند و چندین مجموعه‌ی رمان‌های دنباله‌داری که خلق کرده است. کین علاوه بر نام حقیقی و نام ادبی خود، برخی از آثارش را با نام‌های دیگری همچون «یان همل» و «جولی فورچون» منتشر کرده است. یک از مطرح‌ترین آثار داستانی او، مجموعه‌ی مفصل و موفق «خون‌آشام‌های مورگانویل» نام دارد و مجموعه‌ی مهم دیگرش «کتابخانه‌ی بزرگ» است. اما پرمخاطب‌ترین اثر ریچل کین، «دریاچه‌ی مه‌آلود» است. این کتاب نخستین جلد از یک مجموعه‌ی چهارجلدی هم محسوب می‌شود. جلد دوم این سری با نام «مردی از شب» نیز به فارسی ترجمه شده است. کین سال 2020، در 58 سالگی و پس از انتشار بیش از پنجاه رمان پرطرفدار، چشم از جهان فروبست.

 گریز از گذشته‌ای تاریک

«جینا رویال» نمونه‌ی بارزی از یک زن ساده و معمولی است؛ یک زن خانه‌دار خجالتی اهل غرب میانه‌ی آمریکا با ازدواجی موفق  و دو فرزند دوست‌داشتنی. اما یک تصادف رانندگی، هویت پنهان همسرش را فاش می‌کند. جینا که می‌فهمد همسرش یک قاتل سریالی است، ناچار می‌شود زندگی خود را به عنوان مادری جنگجو و با نام تازه‌ی «گوئن پراکتور» از نو بسازد. پس از به زندان افتادن همسر سابقش، گوئن سرانجام رنگ آرامش را در زندگی بازمی‌یابد و در خانه‌ای دورافتاده، نزدیک به یک دریاچه‌ی مه‌آلود ساکن می‌شود. اما گذشته‌اش دست از سر او برنمی‌دارد و درست زمانی که فکر می‌کند به ساحل امن رسیده است، موجی از اتفاقات ناخوش‌آیند به سمت زندگی او و فرزندانش سرازیر می‌شوند و چالش‌های تازه‌ای را برایشان به همراه می‌آورند. اما یک چیز را درباره‌ی گوئن می‌توان با اطمینان گفت: او بعد از تمام تجربیات تلخش، یاد گرفته چطور با شرارت‌ها روبه‌رو شود و هرگز از مبارزه با آن‌ها دست بر نخواهد داشت.

 

کتاب صوتی دریاچه‌ی مه‌آلود

آوانامه با همکاری «نشر آموت» «دریاچه‌ی مه‌آلود» اثر «ریچل کین» را با ترجمه‌ی «مریم رفیعی» و اجرای «ماهتینار احمدی» در قالب کتاب صوتی منتظر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو