کتاب صوتی اتاق

راوى داستان «اتاق» كودكی پنج ساله است كه در اتاقى به دنیا آمده و دنیایی بزرگتر از آن را در زندگی‌اش ندیده است. رمان «اتاق» داستان زندگی مادر و فرزندی است كه در اتاقی محبوس شده‌‌اند و فضای اتاق برای مادر سراسر شكنجه است و تنهایی، اما برای جک كه غیر از اتاق جایی ندیده شرایط خیلی متفاوت است. تنها زمانی كه این دو شخصیت در كنار هم قرار می‌گیرند مخاطب احساس می‌كند با داستانی واقعی روبه‌رو است كه روابط انسانی در آن نقش مهمی دارد.

نویسنده در صفحات آغازین این كتاب به مرور مخاطب را وارد فضای داستان می‌كند و شرایط را برای او شرح می‌دهد. انتخاب راوی پنج ساله داستان هم در نوع خود شايان ‌توجه است. شاید یكی از دلایل نویسنده برای انتخابش این بوده كه حوادث داستان را از ذهن شخصیتی برای مخاطب روایت كند كه اطلاعات كافی از دنیای اطرافش ندارد و در بسیاری از موارد نامطمئن و البته صادق است، این‌گونه است كه مخاطب درگیر داستان می‌شود و سعی می‌كند خود تصمیم بگیرد و گره‌های داستان را بگشاید.

این رمان به یكی از موفق‌ترین آثار داستانی تبدیل شد و توانست جوایز زیادی را از آنِ خود كند.

رمان «اتاق» به فهرست نهایی جایزه ادبی بوكر راه یافت و سه هفته بعد عنوان رمان برتر نویسندگان راجرز كانادا را از آن خود كرد. از طرفی اين رمان خیلی زود به صدر جدول پرفروش‌ترین كتاب‌های نیویورک‌ تایمز راه یافت ؛ رمانی كه بر اساس آن فیلمی سینمایی ساخته شد و توانست جایزه اسکار را به دست آورد.

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

https://goo.gl/Bc6JWf

برچسب ها: ,

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو