نشر آموت منتشر کرد: دریاچه مه آلود

دریاچه ی مه آلود

(رمان خارجی)

ریچل کین

مترجم:  مریم رفیعی

نشر آموت / چاپ اول / ۴۰۸ صفحه / ۴۵۰۰۰ تومان

جینا رویال نمونه‌ی یک زن معمولی است؛ یک زن خانه‌دار کمرو با ازدواجی موفق و دو فرزند دوست‌داشتنی. ولی وقتی یک تصادف، زندگی مخفیانه‌ی همسرش به عنوان یک قاتل سریالی را فاش می‌کند، جینا مجبور می‌شود خود را به عنوان گوئِن پراکتور از نو بسازد: مادری که به خاطر فرزندانش می‌جنگد. 

ولی دقیقا در زمانی که آرامش را در خانه‌ی جدیدشان در مجاورت دریاچه‌ی استیلهاوس یافته‌اند، اتفاقات ناخوشایندی آغاز می‌شوند که جان او و فرزندانش را به خطر می‌اندازند. ولی گوئن از یک چیز مطمئن است: او یاد گرفته چطور با شرارت بجنگد و هرگز از این کار دست نخواهد کشید. 

 

-  فینالیست جایزه برگزیده خوانندگان گودریدز در بخش معمایی و دلهره‌آور

 

-  در این داستان دلهره‌آور مسلسل‌وار، کین داستان قدرتمندی را درباره عشق مادری و خودشناسی فردی خلق می‌کند. (Publishers Weekly)

 

-  حیرت‌انگیز است. (Night Owl Reviews)

 

-  یک داستان دلهره‌آور و میخکوب‌کننده که انتخابی عالی برای تعطیلات تابستانی است. (Criminal Element)

 

-  بسیار سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز (Novel Gossip)

 

-  عجب کتاب فوق‌العاده‌ای (Seattle Book Review)

 

 

«ریچل کین» از نویسندگان منتخب نیویورک‌تایمز و یواس‌ای‌تودی است و بیش از پنجاه اثر پرفروش را در کارنامه خود دارد، از جمله مجموعه‌های خون‌آشام‌های مورگانویل و کتابخانه بزرگ و رمان تحسین‌شده‌ شاهزاده‌ی سایه‌ها. او آثار خود را در ژانرهای مختلفی از جمله فانتزی، دلهره‌آور، معمایی، علمی‌تخیلی و ماوراء‌ الطبیعه به رشته تحریر در آورده است. نام اصلی کین «روکسان لانگستریت کانراد» است و همراه همسرش ر. کَت کانراد در فورت وورث، تگزاس زندگی می‌کند. 

 

مریم رفیعی متولد ۱۳۶۴ در رشت، فارغ‌التحصیل رشته‌ی ادبیات انگلیسی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه تهران است و ترجمه کتاب‌هایی مانند سیرک شبانه، اسم من میناست، موریارتی و مجموعه‌های شش کلاغ و کوئوت شاه‌کش را در کارنامه‌ی خود دارد.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو