کتاب صوتی «الینور آلیفنت کاملا خوب است»

سفر به زندگی

الینور دختری سی ساله، منزوی و به دور از روابط اجتماعی‌ست که این انزوا و گوشه‌گیری او را فردی عجیب جلوه می‌دهد. الینور در دوران کودکی خود مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته و اکنون در حال روبه‌رو شدن با حقایق تلخ زندگی خود است. این رویارویی و حضور افراد متعدد در زندگی الینور مسیر زندگی او را تغییر می‌دهد. مخاطب در این کتاب با مسائل روان‌شناسی و بحران شخصیت کاراکتر اصلی داستان روبه‌روست. نکته قابل توجه در مورد این کتاب این است که پس از انتشارش در سال 2017 به سرعت مورد استقبال قرار گرفت به طوری که برنده جوایز معتبری چون جایزه ادبی «کاستا» شد. همچنین این اثر در همان سالی که منتشر شد جزو رمان‌های پرفروش با موضوع زنان شد. گیل هانیمن در کتاب «الینور آلیفنت کاملا خوب است» با طرح داستانی زیبا و زبانی رسا به زیبایی این امر را به تصویر کشیده است.

برشی از کتاب

احساس کردم نیاز دارم یک لحظه از سرو صدا و گرما فرار کنم. در پشتی را باز کردم و وارد یک پاسیو شدم. باغچه‌اش کوچک بود و گیاهان زیادی نداشت. کف آنجا دال بتنی و بقیه قسمت‌هایش سکویی با سطح سر بود. خورشید داشت غروب می‌کرد اما از اینجا آسمان کوچک به نظر می‌رسید و من احساس می‌کردم در میان نرده‌هایی که در سه طرف کشیده شده بودند، زندانی هستم. نفس عمیقی کشیدم و امیدوار بودم هوای خنک شب را وارد ریه‌هایم کنم اما راه‌های تنفسی‌ام مورد یورش دود توتون، نیکوتین و مواد سمی دیگر قرار گرفت.

 

جریان سیال زندگی

آوانامه با همکاری نشر آموت و با صدای «شیما درخشش» کتاب صوتی «الینور آلیفنت کاملا خوب است» را تولید و منتشر کرده است. از این انتشارات  کتاب‌های دیگری مانند «من پیش از تو»، «من پس از تو»، «یک بعلاوه یک»، «شاهزاده و گدا»، «خاما» و ... نیز منتشر شده است.

 

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

https://bit.ly/2Q7vAwW

 

دانلود نمونه اول

دانلود نمونه دوم

دانلود نمونه سوم

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو