کتاب صوتی «هنوز هم من»

نوشته‌ی جوجو مویز

ترجمه‌ی مریم مفتاحی

با صدای مریم پاک‌ذات

در ادامه می‌توانید بخش‌هایی از این کتاب صوتی را بشنوید:

قسمت اول 

قسمت دوم 

قسمت سوم 

 

«گذشته، آینده، حال»

 

کتاب‌های ژانر عاشقانه همیشه جزء پرمخاطب‎ترین کتاب‌ها در بین ژانرهای دیگر بوده‌ است. در این بین می‌توان سه‌گانه جوجو مویز «من پیش از تو»، «پس از تو» و «هنوز هم من» را هم جزء پرمخاطب‌ترین‌های این ژانر قرار داد. کتاب حاضر «هنوز هم من» با انتشار در سال ۲۰۱۸ موجبات خوشحالی علاقه‌مندان به ژانر عاشقانه را فراهم کرد. این کتاب به بیان ادامه ماجراجویی‌های «لوئیزا کلارک» شخصیت اصلی رمان «من پیش از تو» و «پس از تو» می‌پردازد. جوجو مویز در این کتاب لحن عاشقانه و فانتزی خود را حفظ کرده‌است و بار دیگر نه تنها قصه‌ای بامزه، رمانتیک و دلهره‌آور روایت می‌کند بلکه خواننده را دعوت می‌کند تا به کشف درون خود گام بردارد.

«لوئیزا کلارک» با ورود به نیویورک زندگی جدیدی را آغاز می‌کند. کار در منزل «لئونارد گوپنیک» و همسر جوانش «اگنس» پای او را به دنیای ثروتمندان نیویورک باز می‌کند. دنیایی که زندگی و تجارب جدیدی برایش به ارمغان می‌آورد و کیلومتر‌ها دور از «سم»، طی رفت و آمد‌هایی که با خانواده‌های اعیان نیویورکی پیدا می‌کند، با شخصی به نام «جاش» آشنا می‌شود. «جاش» کسی است که تمامی خاطرات گذشته از عشق ناکامش، «ویل» را برایش تداعی می‌کند و...

 

برشی از کتاب:

من در زمینه افسردگی اطلاعات تخصصی ندارم. حتی بعد از مرگ ویل، هیچ درکی از افسردگی خودم نداشتم. با این همه، می‌دیدم درک روحیات اگنس دشوار است. دوستان مادرم که دچار افسردگی بودند و تعدادشان هم کم نبود، ظاهرا مشکلات زندگی آن‌ها را از پا درآورده بود، انگار در ابری دست‌وپا می‌زدند که هر لحظه پایین‌تر می‌آمد و نمی‌گذاشت خوشی و لذت‌های زندگی را ببینند. این ابر تیره راه پیش رویشان را تاریک می‌کرد و به هر جا قدم می‌گذاشتند آن را می‌دیدند. شانه‌هایشان فرو افتاده و لب‌هایشان به نشان بردباری و صبوری در برابر رنج به هم فشرده بود. محنت و غم از سراسر وجودشان می‌بارید.

 

روزنامه­‌نگاری که رمان­‌نویس شد

جوجو مویز ۴ اوت ۱۹۶۹ در لندن به دنیا آمد. او پس از ده سال روزنامه نگاری برای اولین بار در سال ۲۰۰۲، با کتاب «باران پناه­‌دهنده» وارد عرصه­‌ی نویسندگی شد و نام خود را به­‌عنوان یکی از مشهورترین رمان­‌نویسان رمانتیک معاصر مطرح کرد. او از معدود نویسندگانی‌­ست که دوبار موفق شده جایزه­‌ی داستان بلند رمانتیک سال را از انجمن رمان­‌نویسان رمانتیک دریافت کند. وی با نگارش کتاب «من پیش از تو» و در ادامه­‌ی آن کتاب «پس از تو» محبوبیت فراوانی در بین خوانندگان ایرانی یافت. آثار دیگر این نویسنده «میوه خارجی»،  «یک بعلاوه یک» و ... می­‌باشد.

 

عاشقانه بشنوید

کتاب صوتی «هنوز هم من» با اجرای زیبای مریم پاکذات هم‌­زمان اندوه و شور عشق را در ذهن مخاطب طنین ­انداز می­‌کند. گویی مخاطب بارها و بارها در دنیای داستان زندگی کرده است. هم‌­چنین استفاده از موسیقی‌­های زیبا در کنار این اجرا تجربه‌­ی شنیدن این نسخه­‌ی صوتی را متفاوت می‌­کند.

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

https://bit.ly/3cbhcfC

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو