«بخشنده ستارگان» جوجو مویز به فیلم تبدیل می‌شود

 

قرار است یک فیلم سینمایی توسط کمپانی امریکایی یونیورسال پیکچرز از آخرین رمان جوجو مویز با عنوان «بخشنده ستارگان» ساخته و اکران شود.

«بخشنده ستارگان» جوجو مویز به فیلم تبدیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از ددلاین- کاتالینا آگویالار مسترتا، کارگردان جوان امریکایی که ساخت فیلم کمدی عاشقانه «هر کسی یک نفر را دوست دارد» در کارنامه دارد ساخت جدیدترین رمان پرفروش جوجو مویز با عنوان «بخشنده ستارگان» را که توسط ابرکمپانی فیلم‌سازی امریکایی یونیورسال پیکچرز تولید خواهد شد برعهده گرفته است.

 

 تاکنون بیش از 40 میلیون نسخه از رمان «بخشنده ستارگان» که سال 2019 از سوی انتشارات پنگوئن رندوم هاوس و در ایران نیز از سوی نشر آموت منتشر شده در سراسر جهان به فروش رسیده است.

 

الیسون اون و دبرا هیوارد تهیه‌کنندگی این اثر را بر عهده خواهند داشت. الیسون اون و مویز پیش از این برای ساخت فیلمی بر اساس رمان پرفروش «من پیش از تو» همکاری مشترک داشته‌اند که پس از موفقیت آن فیلم اقتباسی، یونیورسال پیکچرز برای گرفتن مجوز ساخت «بخشنده ستارگان» مصمم بوده و در حال حاضر ساخت این فیلم در الویت این کمپانی قرار گرفته است.

 

 اول پارکر، نویسنده و کارگردان بریتانیایی نیز در مقام تهیه‌کننده اجرایی در کنار نویسنده پرفروش امریکایی حضور خواهد داشت.

 

«بخشنده ستارگان» که بر اساس رویدادهای واقعی نوشته شده روایتگر داستان چند زن است که با هم عهد می‌بندند تا به مردمی که تا به حال کتاب نخوانده‌اند، کتاب برسانند و آن‌ها را با دنیایی ناشناخته آشنا کنند اما در این راه مردانی، عاشق این زنان می‌شوند و ماجراهایی برای آن‌ها اتفاق می‌افتد.

 

جوجو مویز نویسنده و روزنامه‌نگار انگلیسی است که شهرتش را برای نوشتن داستان‌های عاشقانه که نزدیک به دو دهه یه شکل حرفه‌ای به آن روی آورده به دست آورده است. او تنها نویسنده‌ای است که دو بار برنده‌ی جایزه رمان عاشقانه‌سال شده است و آثارش به اغلب زبان‌های زنده‌ی دنیا ترجمه شده‌اند.

 

http://www.ibna.ir/fa/shorttrans/300086

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو