کتاب صوتی «تاریخچه‌ی خصوصی خانه» با صدای اکرم پریمون منتشر شد

اثری دیگر از نویسنده‌ی «تاریخچه‌ی تقریبا همه‌چیز»

«ویلیام مک‌گایر برایسون» معروف به «بیل برایسون» نویسنده‌ی آمریکایی-انگلیسی است که سال 1951 در ایالت آیووا متولد شده است. او با وجود تولد در ایالات متحده، بیشتر بزرگسالی خود را در انگلیس سپری کرده است. برایسن تا کنون نوزده کتاب نوشته است که زمینه‌های گوناگونی را شامل می‌شوند؛ نُه کتاب در زمینه‌ی سفر نوشته است که یکی از آن‌ها با نام «A Walk in the Woods» در سال 2015 تبدیل به فیلم شد. چهار کتاب در زمینه‌ی زبان انگلیسی نوشته است و دو کتاب شرح حال و زندگی‌نامه نیز منتشر کرده است. برایسن دو کتاب علمی هم نوشته که یکی از آن‌ها با نام «تاریخچه‌ی تقریبا همه‌چیز» مطرح‌ترین و معروف‎‌ترین اثر او محسوب می‌شود که سال 2003 آن را منتشر کرده است. علاوه بر تمام این‌ها، دو کتاب تاریخی هم توسط بیل برایسن خلق شده که یکی از آن‌ها کتاب حاضر یعنی «تاریخچه‌ی خصوصی خانه» است. برایسن دارای یازده دکترای افتخاری از دانشگاه‌های معتبری چون کالج سلطنتی انگلستان، دانشگاه وینچستر، دانشگاه آیووا و دانشگاه وست‌مینستر است.

نقبی از درون خانه به تاریخ

کتاب «تاریخچه‌ی خصوصی خانه» را می‌توان تاریخی از زندگی خانوادگی دانست. این کتاب در سال 2010 منتشر شده و علاوه بر موضوع تاریخ و مسائل اجتماعی، موضوعات دیگری از جمله تجارت، معماری، فناوری و جغرافیا را نیز شامل می‌شود. موضوعات مختلفی که خانه‌ها را به شکل امروزی‌شان درآورده‌اند. بیل برایسن در واقع با برگزار کردن یک تور درون خانه، به تاریخچه‌ی هر بخش از خانه اشاره کرده و نقبی می‌زند به دل تاریخ و دیدگاه‌های خود در تمام زمینه‌ها را بیان می‌کند. کتاب در واقع درباره‌ی «خانه» نیست؛ درباره‌ی مجموعه‌ی حوادث تاریخی است که به شکلی جذاب، با بیان گاه طنزآمیز و کنایی بیان شده است.

 

کتاب صوتی تاریخچه‌ی خصوصی خانه

کتاب صوتی «تاریخچه‌ی خصوصی خانه» نتیجه‌ی همکاری آوانامه و «نشر آموت» است که با ترجمه‌ی «علی ایثاری کسمایی» و خوانش «اکرم پریمون» تولید شده است. این دومین اثر «بیل برایسن» است که توسط آوانامه منتشر می‌شود. پیش از این نیز اثر تحسین‌شده‌ی او «تاریخچه‌ی تقریبا همه‌چیز» توسط نشر صوتی آوانامه با صدای همین گوینده و ترجمه‌ی «محمدتقی فرامرزی» به‌شکل صوتی تولید شده بود.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو