«رنگ عدالت» یک شروع تازه است

صبح که آمدم #کتابفروشی ، جیمان‌جان گفت «عجب دختر باسوادی بود این #محدثه_احمدی».

ذوق کردم و گفتم «هم باسواد و هم مسلط.»

و بعد فکر کردم بی‌دلیل نیست که یک نویسنده یا مترجم، موفق می‌شود و نویسنده و مترجم دیگر، با وجود اینکه کتابش، کتاب خوبی‌ست، شکست می‌خورد.

#محدثه_احمدی مترجم آثار #هارلن_کوبن را دیروز بار دیگر شناختم؛ وقتی در پاسخ به سوالاتم چنان ریز و موشکافانه و دقیق جواب می‌داد که بهش غبطه خوردم و در همان لایو، هم توی دلم و هم به زبان گفتم «آفرین دختر! آفرین دخترم!»

به لطف تلگرام و واتساپ و امکانات فضای مجازی، خیلی از مترجمان را تا به این لحظه ندیدم. ارسال ترجمه‌های‌شان از همان فضا صورت می‌گیرد و بررسی و بعد پاسخ دادن‌شان و بعد هم قرارداد بستن‌ باهاشون. خانم احمدی را با وجود اینکه چهار کتاب ازش در #نشر_آموت منتشر شده و دو کتابش در وضعیت آماده‌سازی است، تا این لحظه ندیدم. چندباری هم که خواستم در لایوهای روز جمعه باهاشون گفتگو کنم، امکانش فراهم نشد و به همین دلیل هیچ تصور ذهنی ازشون نداشتم تا دیروز.

به بهانه‌ی رونمایی رمان #رنگ_عدالت نوشته‌ی هارلن_کوبن گفتگویی کوتاه داشتم با #محدثه_احمدی مترجم این کتاب. و دیدم چقدر خوب نویسنده‌ی این کتاب را می‌شناسد و سبک کاری‌اش و ووو

پیش از این رمان‌های #جنگل و #فرار_کن از همین نویسنده با ترجمه‌ی همین مترجم به بازار کتاب آمده که خوشبختانه هر دو کتاب موفق بودند.

به قول #لی_چایلد نویسنده‌ی معروف «#هارلن_کوبن هیچ‌وقت شما را ناامید نمی‌کند.»

#رنگ_عدالت یک شروع تازه است.

 

‏https://www.instagram.com/p/CiMbdB9KMGv/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو