یک پک (ماجراهای استفانی پلام)

یک پک

(ماجراهای استفانی پلام)

جانت ایوانویچ

ترجمه‌ی زهره زادسر

 

نشر آموت/ چاپ اول/ ۲۹۶ صفحه/ ۲۲۵۰۰ تومان

جایی که دود وجود دارد آتش هم وجود دارد، و هیچکس بهتر از یک شکارچی این را نمی‌داند

 

استفانی پلام، مأیوس از ازدواجی ناموفق و در تلاش برای فراموش کردن گذشته، به کار خطرناک تعقیب و تحویل مجرمین بدهکار، می‌پردازد. آشنایی با رنجر، جوان ثروتمند و خوش ظاهری که صاحب یک مؤسسه‌ی معتبر سیستم‌های حفاظت و ایمنی است، او را بر سر دو راهی احساسی قرار می‌دهد...

ماجراهای سرگرم کننده و طنزآمیز داستان، و مخاطرات شغل استفانی پلام به عنوان یک کارگاه خصوصی، در کنار پایانی غیرمنتظره، خواننده را ناگزیر به سراغ «پُک»های بعدی «جانت ایوانویچ» نویسنده‌ی این اثر مهیج می‌فرستد.

«جانت ایوانویچ» نویسنده‌ی آمریکایی و خالق شخصیت جذاب استفانی پلام است. مجموعه رمان‌های شکل گرفته با این شخصیت، بارها در صدر کتاب‌های پر فروش نیویورک‌تایمز درخشیده‌اند. از دیگر آثار ایوانویچ می‌توان به دوازده رمان عاشقانه، لیزی و دیزل، و داستان‌های الکساندر بارنابی نام برد.

زهره زادسر» مدرس و نویسنده‌ی مقالات فرهنگنامه‌ی کودکان و نوجوانان، در شهر درگز متولد شده است. فارغ‌التحصیل دانشکده‌ی حقوق دانشگاه تهران، و مترجم و مدرس زبان آلمانی است. از آثار منتشر شده‌ی او: گذر از ناممکن نوشته‌ی پیتر کومر، چهارخانه‌ی سیاه-سفید نوشته‌ی الزه کلبرگر/ مجموعه داستان شبانه‌های کوچک برای مادران زحمتکش/ شهر خدایان وحشی نوشته‌ی ایزابل آلنده/ آنجاست که نمی‌توانم نه بگویم نوشته‌ی نادیا اینزمن، و دزدان تابستان اثر ترومن کاپوته.

رمان «یک پُک» نوشته‌ی « جانت ایوانویچ» با ترجمه‌ی «زهره زادسر» ‌ در ۲۹۶ صفحه و به قیمت ۲۲۵۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

 

https://t.me/aamout/6899

 

یک پک (ماجراهای استفانی پلام)
225,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو