الیزابت گم شده است

الیزابت گم شده است

(رمان خارجی)

اما هیلی

ترجمه‌ی شبنم سعادت

۳۸۴ صفحه

ماود، فراموشکار است. فنجانی چای درست می‌کند و یادش نمی‌ماند آن را بنوشد. به فروشگاه می‌رود و فراموش می‌کند برای چه رفته است. گاهی خانه‌اش ناآشنا، یا دخترش هلن برایش کاملا غریبه می‌شود.

ماود فقط از یک چیز مطمئن است: دوستش الیزابت گم شده است. یادداشت توی جیبش به او این را می‌گوید. مهم نیست به او بگویند آن‌‌قدر درباره‌اش حرف نزند، قضیه را ول کند، ساکت شود؛ ماود ته و تویش را در خواهد آورد چون جایی در ذهن آسیب دیده‌ی ماود پاسخ یک معمای حل ناشده‌ی هفتاد ساله است. معمایی که همه فراموشش کرده‌اند؛ همه، غیر از ماود...

«اما هیلی» در لندن بزرگ شده، همان‌جا به دانشکده‌ی هنر رفته و اولین مدرک دانشگاهی‌اش را در رشته‌ی صحافی و کتاب‌سازی گرفته است.

«الیزابت گُم شده است» اولین رمان اما هیلی، در سال ۲۰۱۴ برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کاستا، نامزد نهایی نشنال بوک برای کتاب داستانی محبوب سال و جایزه نویسنده‌ی نوپا، و در سال ۲۰۱۵ نامزد نهایی جایزه دزموند الیوت شد. این رمان، ماه هاست در فهرست پرفروش ترین های ساندی تایمز و نیویورک تایمز و آمازون قرار دارد.

«شبنم سعادت» دکترای مطالعات ترجمه و فرهنگ از دانشگاه منچستر انگلستان دارد و در حال حاضر در دانشگاه علامه طباطبایی مشغول تدریس است. از میان آثار متعددی که ترجمه و منتشر کرده می‌توان به رمان «خدمتکار» نوشته‌ی «کاترین استاکت» و مجموعه پرطرفدار «عطش مبارزه» نوشته‌ی «سوزان کالینز» اشاره کرد.

رمان «الیزابت گُم شده است» نوشته‌ی «اِما هیلی» با ترجمه‌ی «شبنم سعادت» در ۳۸۴ صفحه توسط «نشر آموت» منتشر شده است.

 

الیزابت گم شده است
2,300,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو