تمام چیزهایی که می بخشیم

کری لانزدیل

ترجمه‌ی: سارا نجم آبادی

۴۰۸ صفحه

(ادامه‌ی رمان‌های تمام چیزهایی که نمی‌گوییم و تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم)

از پرفروش‌ترین‌های وال‌استریت ژورنال

 

تمام چیزهایی که می‌بخشیم، آخرین کتاب از سری کتاب‌های پرفروش تمام چیزها، سرشار از عشق، راز و تعلیق است که داستان رازها، دروغ‌ها و عشقی را که خانواده‌ها در خود نهفته‌اند، به شکلی هنرمندانه به پایان می‌رساند.

 

ایان عکاسی موفق است و جایزه‌های زیادی برده است، اما فقط یک بار در زندگی‌اش مرتکب اشتباهی شد که به قیمت آزادی مادرش و از هم پاشیدن خانواده‌شان تمام شد. اشتباهی که سال‌ها میان ایان و پدرش جدایی انداخت و باعث شد مادرش ناپدید شود.

 

حالا ایان همه چیز دارد؛ شهرت، همسری مهربان و دختری دوست‌داشتنی. فقط دو کار باقی مانده که نکرده است؛ چاپ عکس در نشنال جیوگرافیک و پیدا کردن مادرش. درست زمانی که نشنال جیوگرافیک پروژه‌ای را به او محول می‌کند که سال‌ها رویایش را در سر می‌پروراند، جیمز، نامزد سابق همسرش، با پیغامی برای ایان از راه می‌رسد. حالا ایان دو گزینه پیش رو دارد؛ رفتن به دنبال رویایش یا ملاقات مجدد با زنی مرموز که ممکن است کمک کند گذشته را جبران کند. و این‌بار ایان باید درست تصمیم بگیرد، چون ممکن است دوباره عزیزترین چیزش، یعنی خانواده‌اش را از دست بدهد.

 

«کری لانزدیل» نویسنده‌ این اثر، خالق مجموعه‌ی کتاب‌های پرفروش تمام چیزها، در آمازون و وال‌استریت ژورنال است. وی هم‌چنین یکی از بنیانگذاران انجمن زنان نویسنده در آمریکاست.

به باور منتقدان آثار این نویسنده با داشتن لایه‌های داستانی متعدد و مجموعه‌ای از اتفاقات هیجان‌انگیز و غیرمنتظره، دربرگیرنده‌ی یک داستان عاشقانه‌ی متاثرکننده و پر از سوال‌های بی‌پاسخ است که هر خواننده‌ای را تا پایان همراه نگه خواهد داشت.

 

«سارا نجم آبادی» متولد ۱۳۶۲ در تهران، تحصیلات خود را در رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی به پایان رساند و با ترجمه‌ی رمان #تمام_چیزهایی_که_نمی_گوییم وارد حوزه‌ی ترجمه‌ی ادبیات داستانی شد.

#تمام_چیزهایی_که_باقی_گذاشتیم جلد دوم از مجموعه‌ی سه جلدی تمام چیزها نیز با ترجمه‌ی او به چاپ رسیده است.

تمام چیزهایی که می‌بخشیم جلد سوم و پایانی این مجموعه است.

تمام چیزهایی که می بخشیم
2,500,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو