خدا محبت است

گردآوری و تحقیق: فریده برنگی

مقدمه: دکتر احمد تمیم‌داری

136 صفحه

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، این کتاب دربرگیرنده آیاتی از قرآن مجید و کتاب‌های آسمانی انجیل، تورات و زبور و شعرهاي مرتبط با آن آیه و درباره موضوع محبت است.

فریده برنگی درباره این کتاب می‌گوید: معتقدم انسان همواره در بند بوده و درد همزاد بشر است. هر فردی با توجه به باورها و اعتقاداتش به نوعی درمانی برای دردهایش می‌یابد. در این رهگذر در ادبیات فارسی شعرهای بسیاری درباره روان انسان، دردهای بشری و محبت را به عنوان راهکاری برای رهایی از آن مطرح کرده‌اند.

او می‌افزاید: از سوی دیگر، آیات بسیاری در قرآن و دیگر کتاب‌های آسمانی نیز بر محبت تأکید ویژه‌ای داشته‌اند. در این کتاب با تأکید بر این موضوع که منشأ تمامی دردهای انسان در ندانستن است، نمونه آیات و شعرهاي درباره محبت را ارائه کرده‌ام.

برنگي در پایان به استفاده از تصویر پرنده در متن این کتاب اشاره و عنوان مي‌كند: در متن این کتاب از تصاویر پرنده استفاده کرده‌ام. پرنده سمبول رها شدن و به اوج رسیدن است. با استفاده از این تصاویر سعی کرده‌ام تنهایی انسان را نشان دهم؛ تنهایی‌اي که به قفس می‌ماند و تنها مهر و محبت می‌تواند او را از آن رهایی بخشد.

کتاب «خدا محبت است» در 136 صفحه و به قیمت 4000 تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

 

خدا محبت است
70,000ریال

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو