مهناز رونقی «ایراندخت» را نقد می‌کند

رمان «ایراندخت» نوشته بهنام ناصح با حضور مهناز رونقی در قالب یک نشست نقد و بررسی در گروه ارتباطات واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، تحلیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، رمان «ایراندخت» نوشته بهنام ناصح در یک نشست نقد و بررسی ادبی که در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز برگزار می‌شود، توسط مهناز رونقی مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

این رمان که در سال 89 توسط نشر آموت به بازار نشر عرضه شد، تابستان امسال به چاپ پنجم رسید. «ایراندخت» داستان دختری به نام ایراندخت را حکایت می‌کند که دل در گرو جوانی به نام روزبه بسته است. روزبه خبری از عشق ایراندخت ندارد و تمام تلاش خود را معطوف به یافتن حقیقت که می‌گویند در سرزمین حجاز طلوع کرده، می‌کند. روزبه قدم در راهی پر پیچ و خم می‌گذارد، راهی که به سلمان فارسی شدن می‌انجامد.

این رمان تاریخی با وجود داشتن موضوع دینی و مذهبی، درگیر کلیشه‌های معمول نشده و وجه قصه‌گویی آن بر دیگر عوامل داستانی‌اش غلبه دارد. «ایراندخت» در سال 90 نامزد دریافت جایزه کتاب فصل شد.

جلسه نقد رمان «ایراندخت» روز چهارشنبه 17 آبان از ساعت 15:30 تا 17 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز به نشانی خیابان دماوند، بعد از خیابان امام حسین (ع)، جنب بیمارستان بوعلی برگزار می‌شود. این نشست به همت تشکل دانشجویی کانون اجتماعی فرهنگی نواندیشان، در گروه ارتباطات واقع در ساختمان B مجتمع دانشگاهی ولی‌عصر(عج) این واحد دانشگاهی برپا خواهد شد.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو