از امروز تا آخر ماه، پذیرای ترجمه‌های شما هستیم

نشر آموت نشر کوچکی است و هیچ وقت هم ادعای بزرگی ندارد که بزرگی برای خود ساز و کاری دارد که آگاهانه نمی‌خواهیم لباس‌اش را بر تن کنیم و حالی در خلوتی و کوچکی است که در بزرگی نیست.

القصه نشر آموت امروز و در هفتهٔ اول تیرماه ۱۴۰۰ کارنامهٔ سیزده سال فعالیت‌اش عبارت است از انتشار ۲۶۹ کتاب چاپ اولی و نزدیک به ۷۲۴ عنوان تجدیدچاپی؛ یعنی دیگر چیزی نمانده که چهاررقمی بشویم و این شاید به ظاهر شادباش داشته باشد اما برای ما علامت است برای این‌که هر کودکی، میانسالی دارد و مسوولیت و… با این حال یادآور روزی است که از دو رقمی، پرتاب شدیم به سه‌رقمی و صدمین کتابی که در #نشر_آموت منتشر شد، #مجموعه_کامل_داستان_های_فلانری_اوکانر بود.

جز دو سه سال اول که حرص و شتاب چاپ یقه‌مان را گرفته بود، با حرف پیراستادی در حوزهٔ نشر، سعی کردیم به جای تعداد زیاد، هر سال کمتر از بیست عنوان منتشر کنیم که کتاب‌ها نیامده، فراموش نشوند.

از همین روست که نشر آموت در کل سال ۱۳۹۹ تنها ۱۶ عنوان کتاب تازه داشت و در سال ۱۳۹۸ نیز ۱۸ عنوان تازه و در سال ۱۳۹۷ تنها ۱۰ عنوان و سال ۱۳۹۶ هم ۲۲ عنوان داشتیم.

و البته که امیدواریم این حداقل ۱۰ کتاب و حداکثر ۲۲ کتاب، تا همیشه راه‌کارمان بماند.

الغرض، دوستان بیشماری از میان شما عزیزان، در طول سال با پیام‌های مهربان سرفرازمان می‌کنند که دوست دارند ترجمه‌شان در #نشر_آموت منتشر شود و اغلب با جواب «نه» روبرو می‌شوند که «نه» در همهٔ جهان، ناخوشایند است. درک‌شان می‌کنیم اما امیدواریم حالا و با دانستن سیاست آشکار آموت، اندکی از این ناراحتی کم شده باشد.

یکی از سیاست‌های آموت، جذب و حمایت از مترجمان جوان بوده و خوشحالیم بخشی از مترجمان نامدار اکنون این نشر، با آموت، آموخته شدند. با این حال تا به آموت برسند، هفت‌خوانی را پشت سر گذاشتند که قاعدتا اکنون ما به آن‌ها می‌نازیم به جای اینکه منتی بر سرشان داشته باشیم.

اگر توان رویارویی و گذراندن این مراحل (بررسی و تطبیق ترجمه‌تان با اصل کتاب) را دارید، از امروز تا آخر ماه، پذیرای ترجمه‌های شما هستیم. (دقت بفرمایید عرض شد پذیرای ترجمه‌های شما هستیم نه اینکه متن برای ترجمه داشته باشیم)

راه‌های ارتباطی:

در تلگرام و با آی دی: @aamout_pub

و اگر تلگرام ندارید، ایمیل نشر آموت: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

 

https://www.instagram.com/p/CQqzc9ULw6o/?utm_medium=copy_link

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو