کتاب صوتی «جاذبه‌ی میان ما» با صدای سارا فیض، فریاد موسویان و امید تقوی منتشر شد

رستگاری با عشق

«جاذبه‌ی میان ما» داستانی‌ست پر کشش و پر احساس درباره‌ی رابطه‌ی میان فرد و خانواده؛ درباره‌ی پیوند با گذشته و یا رهایی و امید به آینده و قدرت رستگاری که با عشق به ارمغان می‌آید. «بریتنی سی‌چری»، نویسنده‌ی جوان آمریکایی، «جاذبه‌ی میان ما» که خود از لحظه تولد عاشق کلمات بود، با تجربه‌ای که از تحصیل در رشته‌ی تئاتر و نویسندگی خلاق کسب کرده بود، داستانی عاشقانه خلق کرده است و مخاطبش را به با تب و تاب این عشق همراه می‌کند؛ با تردیدها، غم‌ها، تنهایی‌ها، بیم‌ها و امیدهای شخصیت‌های داستان همراه می‌شود و پابه‌پای آن‌های تجربه‌های تلخ و شیرین را از سر می‌گذراند. 

یادگاری‌های مادر

«جاذبه‌ی میان ما» با روایت دختری به نام لوسی آغاز می‌شود. او از خواهران بزرگ‌ترش لیریک و ماری می‌گوید که هر کدام دنیای خود را دارند. لیریک، خواهر بزرگ‌تر است، منطقی و تا حدی بی‌عاطفه. او پیش از مرگ مادرش، جعبه‌ی موزیکال کوچکی از او به یادگار گرفته که وسطش دختر بالرینی قرار دارد؛ خود لیریک نیز از کودکی آرزو داشت رقصنده شود، اما به مرور از آرزویش دست کشید. ماری، خواهر دوم است، مهربان و آرام و معصوم. مادر که نگران ذهن بسیار شلوغ ماری بود و فکر می‌کرد مدام فرصت‌های زندگی را از دست می‌دهد، صندلی راک چوبی را به یادگار گذاشت تا برایش یادآوری کوچکی باشد و چند دقیقه‌ای آرام بگیرد و زندگی را لمس کند. خود لوسی اما پر انرژی و سرخوش است و در صحبت‌هایش طنز و شیطنت نهفته است. یادگاری مادر برای او قلبش بود. جواهر ریزی به شکل قلب که از نوجوانی گردنش بود و لوسی افتخار می‌کرد که صاحب آن یادگاری شده است.

 

زخم‌هایی از گذشته

لیریک با همسرش «گراهام» که نویسنده‌ای سرشناس است، زندگی منظم و ساده‌ای دارد اما این زندگی از عاطفه و احساس خالیست. گراهام که پدرش نیز نویسنده‌ای شناخته‌شده است، مانند لیریک که او را «جین» خطاب می‌کند شباهت‌های اخلاقی زیادی دارد. او نیز رفتاری خشک دارد، احساساتش را مهار می‌کند و ضربه‌هایی از گذشته به همراه دارد. زندگی لیریک و گراهام را با یک اتفاق به چالش کشیده می‌شود . زندگی منظم و بی‌عاطفه‌ی آن‌ها را دچار چالش و تنش می‌کند و این تازه آغاز ماجراست...

 

نسخه صوتی کتاب «جاذبه‌ی میان ما» حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و نشر آموت است و ترجمه‌ی اثر را «منا اختیاری» انجام داده است. برای روایت بهتر داستان و شخصیت‌ها از سه گوینده، سارا فیض، فریاد موسویان و امید تقوی، استفاده شده است.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو