کتاب صوتی «مهمان ناخوانده» با صدای سحر بیرانوند منتشر شد

تازه‌ترین اثر نویسنده‌ی زن همسایه و غریبه‌ای در خانه

«شاری لاپنا» وکیل، معلم و رمان‌نویس کانادایی است که سال 1960 متولد شد. او نخستین کتابش را در سال 2008 با عنوان «چیزهایی که پرواز می‌کنند» منتشر کرد که اثر موفقی هم بود و به مرحله‌ی نهایی جایزه‌ی سانبرست راه یافت. دومین رمان لاپنا به نام «اقتصاد شادمانی» هم مورد تقدیر بسیار قرار گرفت. اما شهرت امروز او در سال 2016 و با انتشار سومین اثرش «زن همسایه» شکل گرفت. کتابی که خیلی زود در کانادا و سراسر جهان پرفروش شد و با تحسین‌های بسیاری مواجه شد. از آن زمان تا کنون، لاپنا سالی یک رمان نوشته که «غریبه‌ای در خانه» و «مهمان ناخوانده» از آن دسته هستند که هر دو در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز نیز قرار گرفتند.

یک داستان پلیسی غیر قابل پیش‌بینی

مهمان ناخوانده نیز مانند باقی آثار شاری لاپنا رمانی پلیسی است که در فضایی پر از معما، تعلیق و هیجان روایت می‌شود. داستانی که با نفوذ به عمق ذهن و روان کاراکترها، از درونی‌ترین نیت‌ها و انگیزه‌هایشان پرده بر‌می‌دارد. لاپنا در این رمان داستان هتلی را روایت می‌کند که در دل منطقه‌ای کوهستانی قرار دارد. زمستان است و هتل، میزبان مسافران مختلفی است که می‌خواهند آخر هفته‌ی خود را به دور از هیاهو در آن سپری کنند. در روز اول همه‌چیز خوب به نظر می‌رسد اما داستان از جایی اوج می‌گیرد که طوفان و کولاکی شدید درمی‌گیرد و جاده مسدود شده و برق و تلفن هتل قطع می‌شوند. صبح روز بعد، جنازه‌ی یکی از مهمان‌ها پیدا می‌شود و ترس، تمام هتل را در بر می‌گیرد. هر کدام از مسافران، رازی دارد که فاش شدن‌شان می‌تواند به حل شدن معمای کلی داستان و فاش شدن راز اصلی کمک کند.

 

شاری لاپنا و آوانامه

«مهمان ناخوانده» سومین اثر «شاری لاپنا» است که طی همکاری آوانامه و «نشر آموت» در قالب کتاب صوتی تولید می‌شود. پیش از این دو رمان «زن همسایه» و «غریبه‌ای در خانه» از این نویسنده منتشر شده بودند. خوانش «مهمان ناخوانده» همانند دو کتاب قبلی بر عهده‌ی «سحر بیرانوند» بوده و این کتاب را هم «عباسی زارعی» ترجمه کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و این کتاب صوتی را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو