کتاب صوتی «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» با صدای امید تقوی

ادامه‌ی رمان «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم»

«کری لانزدیل» نویسنده‌ی آمریکایی چند رمان موفق و پرفروش در وال استریت ژورنال، واشنگتن پست و آمازون است. شهرت اصلی او به خاطر خلق مجموعه‌ی «تمام چیزها» است. مجموعه‌ای که با رمان «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم» شروع شد. «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» دومین جلد این مجموعه است. جلد سوم «Everything We Give» نام دارد و هنوز به فارسی ترجمه نشده است. لانزدیل علاوه بر این مجموعه، آثار دیگری نیز دارد که همه از رمان‌های پرفروش بوده‌اند، به چندین زبان ترجمه شده‌اند و امتیازات خوبی نیز از کاربران گودریدز دریافت کرده‌اند. 

بازگشت به زندگی‌های گذشته

«تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» روایتگر داستان مردی به نام «جیمز دوناتو» است. جیمز مدیر مالی شرکت دوناتو بوده و دو ماه پیش از مراسم عروسی‌اش ناپدید می‌شود. او در جستجوی برادرش که برای پولشویی گریخته، به مکزیک رفته بوده که خبر می‌رسد در دریا غرق شده و مُرده است. سال‌ها بعد جیمز به خود می‌آید و می‌فهمد که تمام آن سال‌ها را در مکزیک به‌عنوان یک نقاش و با نام «کارلوس دومینگز» زندگی کرده و پس از ازدواج صاحب دو فرزند هم شده است. پس از مرگ همسرش، خواهر زنش «ناتالیا آیز» به او کمک می‌کند که زندگی‌اش را جمع و جور کند. اما او یاد نامزد پیشینش می‌افتد که او را فراموش کرده، ازدواج کرده و فرزندی نیز دارد. این کتاب، داستان معمایی، پر از تعلیق و جذابی است از تقلای جیمز در فقدان همسرش، تلاش او برای مراقبت از نزدیکانش و توان و قابلیتی که انسان برای پیش‌روی به سوی خواسته‌هایش دارد.

 

کتاب‌های صوتی تمام چیزها

نشر صوتی آوانامه، با همکاری «نشر آموت» پس از کتاب «تمام چیزهایی که نمی‌گوییم»، دومین جلد از مجموعه‌ی «تمام چیزها»ی «کری لانزدیل» با نام «تمام چیزهایی که باقی گذاشتیم» را با صدای «امید تقوی» منتشر کرده است. خوانش جلد اول بر عهده‌ی «مریم پاک‌ذات» بوده و ترجمه‌ی هر دو اثر را «سارا نجم‌آبادی» انجام داده است.

 

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید:

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

کتاب صوتی کامل را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو