کتاب صوتی «دروغ‌های کوچک بزرگ» با صدای مریم پاک‌ذات

موریارتیِ نویسنده

«لیان موریارتی» نویسنده‌ی استرالیایی است که سال 1966 در سیدنی متولد شد. او از همان کودکی به داستان و نوشتن علاقه‌مند بود و سال‌ها بعد، با نوشتن چندین رمان موفق توانست آرزوی خود را تحقق بخشد. اولین رمان موریارتی با نام «سه آرزو» در سال 2004 منتشر شد. او پس از آن رمان‌های موفق دیگری به نام‌های «واپسین سالگرد»، «آنچه آلیس فراموش کرد»، «داستان عشق خوابگر» و «راز شوهر» نوشت و نام خود را به عنوان یک رمان‌نویس مطرح کرد. اما دوران نویسندگی موریارتی را می‌توان به قبل و بعد از رمان «دروغ‌های کوچکِ بزرگ» تقسیم کرد. رمانی که در سال 2014 منتشر شد و به‌سرعت به فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز، آمازون و ساندی تایمز راه یافت و هواداران بسیاری در سراسر جهان پیدا کرد. او پس از این کتاب، سه رمان دیگر نیز با عناوین «بی‌اندازه گناهکار»، «نُه غریبه‌ی کامل» و «سیب‌ها هرگز سقوط نمی‌کنند» منتشر کرده و سابقه‌ی نوشتن سه کتاب کودک و نوجوان را نیز در کارنامه دارد. 

دروغ‌های کوچک با پیامدهای بزرگ و حتی مرگ‌بار

«دروغ‌های کوچک بزرگ» روایت‌گر داستان افرادی است که هر یک به دلیلی، اسرار زندگی‌شان را پنهان می‌کنند و حتی با نزدیک‌ترین دوستانشان نیز آن‌ها را در میان نمی‌گذارند. ماجرا از جایی اوج می‌گیرد که یک قتل رخ می‌دهد که همه‌ی شخصیت‌های داستان را به‌نوعی تحت تأثیر قرار می‌دهد. داستان طوری روایت شده که علاوه بر دلیل قتل و مقصر آن، خود مقتول نیز چون معمایی است که شنونده برای حل آن باید تا پایان با کتاب همراه شود. علاوه بر زمینه‌ی معمایی و جنایی، آن‌چه دروغ‌های بزرگ کوچک را به رمانی پرقدرت تبدیل می‌کند، درونمایه‌ی روانشناختی بسیار کارشده و دقیق آن است؛ طوری که مخاطب می‌تواند با نیات و دغدغه‌های تمام کاراکترها آشنا شود و با آن‌ها هم‌ذات‌پنداری نماید.

 

یک اقتباس بسیار موفق

شبکه‌ی HBO، در سال 2017 اقدام به ساخت سریالی بر اساس رمان «دروغ‌های کوچک بزرگ» کرد که نتیجه‌ی آن اقتباسی بسیار قدرتمند و خوش‌ساخت بود. این سریال که با بازی نام‌های آشنایی چون «نیکول کیدمن»، «ریس ویترسپون»، «شیلین وودلی» و «لورا درن» روی آنتن رفت، توانست مخاطبان بسیاری را پای تماشای خود بنشاند. دو سال بعد نیز فصل دوم این سریال با اضافه شدن «مریل استریپ» تولید و پخش شد که توانست موفقیت فصل نخست را تکرار کند. سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» علاوه بر جلب نظرات مثبت بینندگانش، جوایز معتبری هم‌چون «گلدن گلاب»، «امی» و «جایزه‌ی منتقدان» را هم برای تعدادی از دست‌اندرکارانش به ارمغان آورد.

 

کتاب صوتی دروغ‌های کوچک بزرگ

نشر صوتی آوانامه، با همکاری «» کتاب «دروغ‌های کوچک بزرگ» اثر «لیان موریارتی» را با ترجمه‌ی «سحر حسابی» و اجرای «مریم پاک‌ذات» به صورت صوتی تولید و منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه، نوار و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو