رمان «از پائولو کوئلیو متنفرم» منتشر شد

رمان «از پائولو کوئلیو متنفرم» نوشته حمیدرضا امیدی‌سرور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «از پائولو کوئلیو متنفرم» رمانی‎ست عاشقانه؛ داستان رضا نویسنده‎ای ناموفق و تلخ‎اندیش که در دنیای ذهنی خود تنهایی را تقدیری گریز ناپذیر می‎داند، او در یک میهمانی دوستانه با غزل آشنا می‎شود، دختری زیبا و غمگین که در تلاش است معنای حقیقی عشق را دریابد، رضا به غزل دل می‎بازد، اما تنها فرصت‎های اندکی پیش روی دارد تا توجه غزل را به خود جلب کند، غزل در تردید دودلی، گاه او را به خود می‎خواند و گاه او را از خود می‎راند. رضا می‎کوشد راز تردید او را دریابد، غافل از وجود رقیبی قدرتمند که حضورش بر رابطه آنها سایه انداخته است، باز شدن پای رضا به این میدان او را با آدمهایی روبه‎رو می کند که هریک به نوعی در جستجوی آرزوها و ایده‎آل‎های خود هستند...

«از پائولو کوئلیو متنفرم» رمانی‎ست با زبانی روشن و نثری روان، که می‎کوشد، داستانی عاشقانه و پر فراز و نشیب را برای مخاطبانی که دوست دارند، رمانی جذاب با رویکردی نو در روایت را بخوانند، عرضه کند. نویسنده با نگاهی اجتماعی‎گرایانه به زندگی جوانای از طبقه‎های مختلف اجتماعی می‎پردازد که هر یک در تلاشند، با غلبه بر موانعی که پیش روی آنهاست، سهم خود را از زندگی بگیرند، آن هم در جامعه‎ای که در برزخ سنت و تجدد گرفتار است؛ تجددی که راه را برای برخی از ایشان باز گذاشته و سنتی که قید و بند بسیار برپای گروهی از آنها زده، چنان که گویی برپایی تعادلی در این میان ناممکن به نظر می‎رسد. «از پائولو کوئلیو متنفرم» رمانی‎ست نوستالژیک و سرشار از شور و اشتیاق به شعر، داستان و موسیقی، فصلی عاشقانه از جوانان این نسل که خواننده‎ را چنان درگیر سرنوشت شخصیت‎های خود می‎کند که تا سرانجام ماجرا، نمی‎تواند آن را زمین بگذارد. اما در عین حال حمیدرضا امیدی‌سرور کوشیده است در رمان خود از رویکردهای نوآورانه در داستان‎نویسی غافل نمانده و برای مخاطبان جدی ادبیات نیز حرفهای بسیاری داشته باشد.

رمان «از پائولو کوئلیو متنفرم» نوشته‌ی «حمیدرضا امیدی‌سرور» در 400 صفحه و به قیمت 9000 تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو