دومین رمان «بهنام ناصح» منتشر شد

 پروانه‌ای روی شانه/ بهنام ناصح/ 12500 تومان

رمان «پروانه‌ای روی شانه» نوشته‌ی بهنام ناصح منتشر شد.

به گزارش بخش ادبیات و نشر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، «سیاوش، جوان کم‌شنوا و دانشجوی نقاشی، به همراه نرگس، دختر دانشجوی کم‌شنوا، در مؤسسه‌ای مرتبط با کم‌شنوایان به صورت افتخاری کار می‌کنند. سیاوش به نرگس علاقه‌مند است و سعی در شناخت بیش‌تر او دارد، اما نرگس از این موضوع آگاه نیست. گذشته از این، هر کدام از اعضای خانواده این دو جوان، دغدغه‌ها و مشکلات خود را دارند و در مجموع داستان تنهایی، یأس‌ها، امیدها و شرح ماجرای تلاش‌ شخصیت‌ها برای بهبود زندگی‌ شکل می‌گیرد.»

«پروانه‌ای روی شانه» داستان دو خانواده است که هر کدام جوانی کم‌شنوا دارند و هر یک از اعضای این خانواده با مشکلات خاص خود دست‌به گریبان‌اند.

بهنام ناصح درباره‌ی «پروانه‌ای روی شانه» دومین رمانش می‌گوید: «اگرچه در این رمان هم سعی کرده‌ام مانند رمان قبلی‌ام «ایراندخت» از زبانی ساده بهره ببرم تا خوانندگان عام را هم در میان خوانندگان کتابم داشته باشم، ولی از نظر فضا و نحوه‌ی روایت تلاش کرده‌ام از آن فاصله بگیرم و شیوه‌های دیگری را در دنیای ادبیات تجربه کنم.»

این نویسنده برای نوشتن رمان «ایراندخت» برنده‌ی جایزه‌ی گام اول، شایسته‌ی تقدیر در جایزه‌ی کتاب فصل و نامزد جایزه‌ی کتاب سال غنی‌پور شد. چاپ پنجم «ایراندخت» به تازگی روانه‌ی بازار کتاب شده است.

رمان «پروانه‌ای روی شانه» در 320 صفحه و به قیمت 12500 تومان توسط نشر آموت منتشر شده است.

 

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو