این روزهای مرضیه برومند

خبرآنلاین- مرضیه برومند، این روزها سرگرم مطالعه «رک و پوست کنده: احوال ما زنان» نوشته همکلاسی دوران دانشگاهش است و خاطرات کودکی ابراهیم حقیقی را به ما پیشنهاد می‌دهد.

مرضیه برومند، کارگردان محبوب سینما که هنوز «مدرسه موش ها» ی او یادآور خاطرات شیرین بسیاری از مردم است و سریال کتابخانه هدهد را نیز در حوزه کتاب و کتابخوانی در کارنامه کاری خود دارد و این شب ها مجموعه «آرایشگاه زیبا»ی او از تلویزیون بازپخش می شود؛ در گفتگویی اعلام کرده که سرگرم مطالعه «رک و پوست کنده: احوال ما زنان» نوشته آسیه جوادی، همکلاسی دوره دانشگاه خود است.

او که با چلچراغ گفتگو کرده، گفته است: به تازگی مجموعه داستان «شش و سی و دو دقیقه، خیابان تجریش» را تمام کرده. او در مورد کتاب های تاثیر گذار و جذابی که تا به حال خوانده، می گوید:«احساس آدم در زمان های مختلف تغییر می کند. برای کثال حسی که در نوجوانی، هنگام مطالعه خواندن رمان «خرمگس» داشتم، با الان فرق دارد. هر کتابی تاثیر خودش را دارد. من یادم است که آن زمان کتاب «بلندی های بادگیر» را خیلی دوست داشتم و برای من خیلی عجیب و غریب و جذاب بود. او کتاب «مشق های خط نخورده» اثر ابراهمی حقیقی را برای خواندن پیشنهاد می کند.

به گزارش خبرآنلاین، مجموعه «رک و پوست کنده (احوال ما زنان)» از سوی نشر آموت منتشر و تجدید چاپ شده است. نویسنده در داستان‌های این مجموعه سعی داشته تا تصویری ملموس و اقعی از زنان جامعه ارایه کند و کتاب دربرگیرنده مجموعه یادداشت‌های روزانه و یا داستان های کوتاه او از برخی رفتارها و احاساست زنانه است. نویسنده خود درباره کتاب می گوید: «من سعی داشتم تا به زنان نگاهی امروزی داشته باشم و درباره زنانی نوشته‌ام که همین دورو بر و مانند من و شما هستند. باید بدانیم چیزهایی در اطراف ما وجود دارند که دیده نمی‌شوند و نویسنده باید آن‌ها را به خوبی ببیند و بنویسد.» «رک و پوست کنده» شامل 54 داستان است که «آزارهای ما زنان»، «بازی‌های ما زنان»، «پزهای ما زنان»، «تبعیض‌های ما زنان»، «ترس‌های ما زنان»، «ترفندهای ما زنان»، «توقع‌های ما زنان»، «حسدهای ما زنان»، «غم‌های ما زنان»، «کلک‌های ما زنان»، «مشکل‌های ما زنان»، «یکه تازی‌های ما زنان»، «ما زنان» برخی از عناوین آن‌ها هستند. داستان ها و یا فصل های این کتاب بعد از یک روایت ملموس و اجتماعی و گاه بازگشت به گذشته ها، یک نکته اخلاقی و پندآموز برای خانم ها و البته آقایان دارد و از جهاتی خواندنش برای زوج های جوان و یا آنها که قصد ازدواج دارند، به شدت توصیه می شود.

مجموعه داستان «شش و سی و دو دقیقه میدان تجریش» نیز نوشته حامد محمدی از سوی انتشارات نیستان منتشر شده است. همچنین تلخیص رمان مشهور «خرمگس» نوشته اتیل لیلیان ونیچ به همت مصطفی جمشیدی توسط انتشارات امیرکبیر وارد بازار نشر شد. «ابراهیم حقیقی» خاطرات کودکی خود را در کتابی به نام «مشق های خط نخورده» از سوی انتشارات مرکز منتشر کرده است.

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و سایر آثار این ناشر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو