بزرگداشت نویسنده‌ی "برکه‌های باد"

http://aamout.persiangig.com/image/book-fair-27-tehran/930220/004.jpg

مراسم بزرگداشت رضا جولایی، نویسنده معاصر، به همت «گروه نقد چهارشنبه» طی نشستی با عنوان «شبی با رضا جولایی» روز پنجشنبه 29 مرداد، در کتابسرای چیستا واقع در کرج، برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «گروه نقد چهارشنبه» با همکاری کتابسرای «چیستا» در نشستی با عنوان «شبی با رضا جولایی»، بزرگداشت این نویسنده معاصر را برگزار می‌کند.

در این نشست که از ساعت 18 پنجشنبه، 29 مرداد، با حضور رضا جولایی و برخی چهره‌های فرهنگی و ادبی در کتابسرای «چیستا» در کرج برگزار می‌شود، ضمن ارائه آثار این نویسنده، امکان گفت‌وگوی حضوری با جولایی نیز فراهم خواهد بود.

برپایی مراسم بزرگداشت رضا جولایی در کتابسرای «چیستا»

«گروه نقد چهارشنبه» متشکل از برخی نویسندگان جوان از جمله هادی نودهی، مسعود پهلوان بخش، مجید واحدی، کامران سلیمانیان، سیروس نفیسی و پوریا فلاح هستند که بیش از 10 سال در استان تهران به برگزاری جلسات نقد و رونمایی کتاب و برگزاری بزرگداشت چهره‌های ادبی اقدام می‌کنند.

 رضا جولايی، داستان نويس و ويراستار، متولد 1329 تهران، که از اوایل دهه شصت با راه‌اندازی انتشارات «جویا» به چاپ آثار خویش پرداخت. اولین اثر او مجموعه داستان «سلسله پشت کمانان» است و آخرین اثر چاپ شده‌اش مجموعه داستان «برکه های باد» است که توسط نشر «آموت» چاپ شده است.

از دیگر آثار او می‌توان به رمان «سوء قصد به ذات همایونی»، «سیماب و کیمیای جان» اشاره کرد که کتاب اول ماجرای ترور نافرجام محمد علی شاه و کتاب دوم در بستر حمله مغول به ایران روایت می‌شود. مجموعه داستان «جامه به خوناب» از جمله آثار شاخص این نویسنده است که با استقبال اهالی کتاب همراه بوده است.

همچنین «تالار طربخانه»، «نسترن های صورتی جاودانگان» و «باران سبز» نیز از دیگر آثار رضا جولایی است که تاریخ قاجاری پس زمینه بسیاری از این آثار را تشکیل داده است.

مراسم بزرگداشت رضا جولایی از ساعت 18 پنجشنبه، 29 مرداد در کتابسرای چیستا، واقع در عظیمیه کرج، بلوار کاج، نبش کوچه پامچال برگزار خواهد شد.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو