گزارش آماری پرفروش‌های بازار کتاب تهران در هفته گذشته

نگاهی به فهرست پرفروش‌های کتابفروشی‌های تهران در هفته پایانی تیرماه، از ادامه رقابت میان «من پیش از تو» اثر جوجو مویز و «ملت عشق» اثر الیف شافاک خبر می‌دهد.

خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

اجرای طرح «تابستانه کتاب» در کتابفروشی‌های سراسر کشور که باعث افزایش مراجعه به کتابفروشی‌ها شده، رونقی نسبی به بازار کتابفروشان در ایام رکود بازار بخشیده و کتابفروشی‌های تهران با فروش 36 هزار و 149 نسخه کتاب پیشتاز کتابفروشان کشور هستند.

بر این اساس، بازار کتاب تهران در هفته گذشته، شاهد استقبال از «من پیش از تو» نوشته جوجو میز و «ملت عشق» نوشته الیف شافاک بوده به طوری که این آثار بیش از سایر کتاب‌ها در سبد خرید مراجعان به کتابفروشی‌ها قرار گرفتند. همچنین با  نگاهی به پرفروش‌ترین آثار 593 کتابفروشی‌ فعال در طرح «تابستانه کتاب» در سراسر کشور، سه کتاب‌ «من پيش از تو» از انتشارت آموت، «بيشعوری» از انتشارات تيسا و «ملت عشق» از انتشارات ققنوس را در صدر می‌بینیم.

همچنین آثاری چون «جبه خانه»، «درآمدی به فلسفه دین»، «خاك بكر»، «شرح قیصری بر فصوص‌الحکم ابن عربی»، «منتنی»، «مهندسی علم حروف»، «در باب شهریار ماكیاولی»، «جرئت بسیار»، «خشم وهیاهو»، «جاناتان مرغ دریایی»، «موسیقی شانس»، «فلسفه هنر نیچه» و «حکایت‌های ذن» نیز از آثاری بودند که برای اولین بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 26 تا 30 تیر 1395 را بررسی کرده است.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو