استقبال از آثار جوجو مویز در بازار کتاب تهران/ چشمه، امیرکبیر و هیرمند؛ پرفروش‌های هفته گذشته

بازار کتاب تهران در آخرین هفته از خرداد ماه با استقبال خریدارن کتاب از آثار جوجو مویز همراه بود، به‌طوری که کتاب «من پیش از تو» به عنوان محبوب‌ترین اثر هفته گذشته معرفی شد.

استقبال از آثار جوجو مویز در بازار کتاب تهران/ چشمه، امیرکبیر و هیرمند؛ پرفروش‌های هفته گذشته

 خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)- با توجه به حجم کتاب‌های منتشرشده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه‌مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش‌ترین کتاب‌های بازار کتاب، ضمن آن‌که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می‌تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در آخرین هفته از خرداد ماه با استقبال خریدارن کتاب از آثار جوجو مویز همراه بود، به طوری که از میان 37 عنوان کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌های کتابفروشی‌های معتبر تهران در هفته گذشته، «من پیش از تو» نوشته جوجو مویز بیش از سایر آثار در سبد خریدِ علاقه‌مندان و خریداران کتاب قرار گرفتند.

«من پیش از تو» روایت زندگی «ویل ترینرِ» جوانی ماجراجو است، که به ورزش‌هایی خطرناک و هیجان انگیزی مانند صخره‌نوردی می‌پرداخت، او که در اوج جوانی و سلامت و ثروت به سر می‌برد ناگهانی و به دنبال یک تصادف قطع نخاع شده و زندگی‌اش زیر و رو می‌شود. رویارویی این جوان با پرستاری که مسئول مراقبت از او است و تلاش می‌کند تا نگاه جدیدی به زندگی را به او بیاموزد ماجرای این رمان را شکل می‌دهد.

همچنین از میان 21 ناشر حاضر در این فهرست، انتشارات چشمه با 6عنوان، امیرکبیر و هیرمند هرکدام با سه عنوان کتاب، از پرفروش‌ترین ناشران بازار کتاب تهران در هفته گذشته بودند.

آثاری چون «بار دیگر شهری كه دوست می‌داشتم»، «آن رسید لعنتی»، «هنر همچون درمان»، «اعتبار در تفسیر»، «پایان رابطه»، «گناه تو گناه من»، «نشان سرخ دليری»، «40 فکر سمی»، «مترو 2034»، «سیگار شکلاتی» و «روی ماه خداوند را ببوس» نیز از آثاری بودند که برای اولین بار به فهرست پرفروش‌های بازار کتاب تهران راه یافته‌اند.

این گزارش، پرفروش‌های برخی کتابفروشی‌های معروف تهران از 22 تا 27 خرداد 1395 را بررسی کرده است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو