هيچ فكر كردين چند نفر از اطرافيان‌تان كتاب می‌خوانند؟

هيچ فكر كردين چند نفر از اطرافيان‌تان كتاب می‌خوانند؟
دست چند نفرشان كتاب ديده‌ايد؟
كتاب درسي را نمی‌گوييم، چند نفرشان كتاب‌های غيردرسی و به طور مشخص رمان و داستان می‌خوانند؟
اين وسط شما چكار كرده‌ايد؟
چند نفر به‌واسطه‌ی شماها كتابخوان شده‌اند؟
اين سوال‌ها و اين ناآگاهی و درد مدام كه كتاب نمی‌خوانيم، بدجوری ما و شما را آزار می‌دهد.
اين‌بار مي‌خواهيم كتاب‌ها را به «عیدی گردش» ببريم.

عیدی گردش رسمی است كه همه در روزهای نوروز، به خانه‌ی اقوام و دوستان می‌روند و سال نو را به هم تبريک می‌گويند و در واقع سال نو را به هم نشان می‌دهند.
اين‌بار می‌خواهيم ما كتاب‌ها را به #عیدی_گردش ببريم و به همه نشان بدهيم كتاب‌ها هم روح دارند. جان دارند. جهان دارند و بايد خوانده شوند تا از اين سردرگمي دربيايند؛ هم آن‌ها و هم ما و هم آن‌ها كه اصلا كتاب نمی‌خوانند.
باور داريم كتاب‌خواندن سخت‌ترين كار دنياست و براي همين انتظار نبايد داشته باشيم ملتی كه یک عمر كتاب نخوانده، یک‌شبه كتابخوان بشود.
پس به احترام كلمه‌ها بلند می‌شويم و كتاب‌هایی را كه دوست داريم به بهار می‌بريم. كنار سفره‌ی هفت‌سين ازشان عكس می‌گيريم. در ميان عكس‌های يادگاری جمع‌های خانوادگی، يارمان يعني كتاب را هم دست‌مان مي‌گيريم. می‌بريم‌شان به ميان طبيعت. كنار شكوفه‌ها. كنار درختان. به سفر مي‌بريم.
و نشر آموت هم مفتخر است اعلام كند از ميان عكس‌هایی كه براي‌مان با موضوع عيدی گردش می‌رسد، به پنجاه عكس برتر و ديدنی عيدی می‌دهد؛ عيدی ما، يک جلد كتاب است.
از امروز تا  غروب جمعه سی‌و‌یکم فروردين وقت داريد، عكس‌های‌تان را نشان‌مان بدهید. پس برای اولین قدم در این همراهی که می‌تواند شروع یک حرکت بزرگ باشد این پست را در صفحات خودتان بازنشر بدهید و دوستان دیگرمان را هم خبر کنید. عیدی گردش با کتاب را نه یک گوشه‌ی ذهن، بلکه در دسترس‌ترین بخش خاطرتان داشته باشید و عکس‌هایی به یادگار و ماندگار بگیرید. عکس‌ها برای هم به اشتراک بگذاریم و با تک کردن نشر آموت، و گذاشتن هش‌تگ عیدی گردش با کتاب‌های نشر آموت آینه‌ای بسازیم که همگی نامیرایی کتاب و کتابخوانی را در آن ببینیم؛ آنچه که آغاز می‌شود و پایان نمی‌پذیرد.
علاوه بر این می‌توانید عکس و لینک اشتراک عکس در پیج‌تان را برای‌مان از طريق تلگرام بفرستيد.
آدرس ما:

این آغاز دوباره بر ما و شما مبارک

https://www.instagram.com/p/Bgg56QMA83i/

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو