سه رمان از نشر آموت در میان پرچاپ‌ترین کتاب‌های ماه‌های اول سال

سه رمان از نشر آموت در میان پرچاپ‌ترین کتاب‌های ماه‌های اول سال:  

 «اسب رقصان»
 جایگاه سوم این جدول به «اسب رقصان» نشر آموت اختصاص دارد این کتاب با شمارگان  هزار و ۱۰۰ نسخه طی دو ماه فروردین‌ و اردیبهشت‌ماه ۶ بار تجدید چاپ شده است.

سال ۱۳۹۶ آموت این کتاب را با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه، به بهای ۴۰ هزار تومان منتشر کرد.

در بخشی از این رمان جو‌جومویز نویسنده سرشناس انگلیسی می‌خوانیم: «در گوشه‌ای از لندن، هنرس لاشاپل که پنجاه سال پيش در فرانسه در يک آموزشگاه سوارکاری مخصوص نخبگان تعليم ديده است، به نوه و اسبش می‌آموزد چگونه بر نيروی جاذبه‌ زمين غلبه کند و حرکات نمايشی انجام دهند. سپس مشکلاتی پيش می‌آید و سارای چهارده ساله مجبور می‌شود خود به تنهايی کار را ادامه دهد.»

«من، پیش از تو»
این کتاب نوشته جو‌جو‌مویز سال ۱۳۹۴ با شمارگان دو هزار و ۲۰۰ نسخه در ۵۳۶ صفحه، به بهای ۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان از سوی انتشارات آموت منتشر شده است.

«من، پیش از تو» که از سوی انتشارات آموت منتشر شده با مجموع شمارگان ۸ هزار و ۸۰۰ نسخه طی دو ماه ابتدایی سال جاری، چهار بار در قفسه کتاب‌فروشی‌ها جای گرفته است.

دهمین کتاب این جدول، نخستین اثر جوجو مویز به فارسی  است. موضوع کتاب نیز به کشمکش‌ و تحولات روحی یک جوان ورزشکار بعد از تصادف و قطع نخاع می‌پردازد.

«ما تمامش می‌کنیم»
رمان ما تمامش می‌کنیم نوشته‌ی کالین هوور و ترجمه‌ی آرتمیس مسعودی در رتبه‌ی بیست و یکمین کتاب پرمخاطب ماه‌های ابتدایی سال قرار دارد.
 
http://www.ibna.ir/fa/doc/report/262649

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو