آوانامه - پس از تو


 کتاب صوتی «پس از تو»
 اثر جوجو مویز
ترجمۀ مریم مفتاحی
 با صدای مریم پاک ذات

جوجو مویز نویسنده‌ی پر آوازه‌ی انگلیسی است، که به نوشتن رمان‌های عاشقانه شهرت دارد. او دو بار برنده‌ی جایزه‌ی سال «رمان عاشقانه» از «انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه» بوده و کتاب‌های او به بیش از 10 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است. جوجو مویز 11 جلد کتاب نوشته است و عشق یکی از مسایل اصلی کتاب‌های اوست. او روابط انسان‌ها را به زیبایی به تصویر می‌کشد که نظر خواننده را به شخصیت‌ها و داستان‌هایشان جلب می‌کند طوری که به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را دنبال خواهید کرد. رمان پس از تو ادامه‌ی کتاب «من  پیش از تو» است.                                                                                                                                                 

داستان زندگی لوییزا کلارک؛ لوییزا که بعد از مرگ ویل ترینر تنها شده است در کافه‌ی فرودگاه کار می‌کند. لوییزا با پولی که از ویل به او رسید خانه‌ای خریده و به زندگی ادامه می‌دهد ولی خاطراتی که با ویل داشته او را رها نمی‌کند، مدام در فکر اوست و همه جا نشانه‌هایی از ویل می‌بیند.
آیا می‌تواند ویل را فراموش کند و زندگی را از سر بگیرد. چه اتفاقاتی برای او رقم می‌خورد و آیا این اتفاقات آزمون زندگیست؟ در این رمان لوییزا کلارک با دو راهی‌های زیادی مواجه می‌شود که مجبور است یک راه را انتخاب کند و این شاید مهمترین تصمیم زندگیش باشد.
از متن کتاب:
“من عاشق ویل بودم. این غریبه‌ها چطور می‌توانستند درک کنند که من و ویل در طول مدتی که با هم بودیم برای هم چه بودیم. چطور می‌توانستم از شوخی مختصر روزگار و حقایق بی‌پرده و رازهای آشکار شده بگویم؟ چطور می‌توانستم به آن‌ها بفهمانم دنیایم به کل زیرو رو شد و من حالا نمی‌توانم بدون او به زندگی ادامه دهم.”
رمان ” پس از تو ” یکی از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز می‌باشد که این رمان و «دختری که رهایش کردی» از محبوبیت بیشتری  در آثار جوجو مویز برخوردار هستند و نسخه‌ی متنی کتاب «پس از تو» در ایران بیش از 16 بار تجدید چاپ شده است. نسخه‌ی صوتی این رمان عاشقانه با اجرایی پر از احساس حاصل همکاری موسسه‌ی فرهنگی هنری آوانامه و نشر آموت می‌باشد.

با مراجعه به وبسایت آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

https://goo.gl/JjxHxF


بخشِ‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

بخش چهارم

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو