آوانامه - نحسی ستاره های بخت ما



کتاب صوتی «نحسی ستاره های بخت ما»
 اثر جان گرین
 ترجمه آرمان آیت اللهی
 با صدای آنالی طاهریان

جان گرین متولد ۱۹۷۷ نویسنده، ویراستار، و بلاگ نویس، تهیه کننده و بازیگر آمریکایی است. او در سال ۲۰۰۶ برای اولین رمانش، در جستجوی آلاسکا، برنده‌ی جایزه‌ی ادبی پرینتز شد. ششمین کتاب او، نحسی ستاره‌های بخت ما، از همان هفته اول انتشارش به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز تبدیل شد. تا جایی که در سال ۲۰۱۴ به عنوان یکی از صد نفر تأثیرگذار در جهان، توسط مجله تایم انتخاب شد و  همچنین فیلم سینمایی‌ای که در سال ۲۰۱۴ با اقتباس از آن ساخته شد به رتبه‌ی اول باکس آفیس ( جدول پرفروش‌ترین فیلم‌ها) رسید.
در این رمان مخاطب با داستان زندگی هیزل لنکستر که از زندگی هیچ سهمی جز یک بیماری لاعلاج نبرده است آشنا می‌شود که  یک معجزه‌ی درمانی چند سال دیگر برای او زمان خریده است ولی فصل آخر زندگی او همزمان با تشخیص سرطانش نوشته می‌شود. با این همه اما با ورود ناگهانی آگوستوس واترزِ خوش تیپ به گروه حمایتی کودکان سرطانی، داستان زندگی هیزل از نو نوشته می‌شود. این آشنایی زندگی و مرگش را از نو رقم می‌زند و سرآغاز یک رابطه دوستانه و عاشقانه عمیق بین آن دو می‌شود که با توجه به اینکه هر دو بیمارند و امید به زندگی در آن‌ها به حداقل رسیده است دچار اتفاق‌های غیر منتظره‌ای می‌شوند و…
در این کتاب جدای از پرداختن به عشقی واقعی و خالص بین دختر و پسری که معلوم نیست چقدر از عمر دردناک آن‌ها باقی مانده، به زندگی افراد سرطانی نگاه شده است، که شاید تلخ باشد، اما واقعی است.
این کتاب را بخوانید؛ قهرمان‌های این کتاب به قدرت نمی‌رسند و با این وجود قهرمانند.

بخش هایی از این کتاب صوتی را می توانید در فایل های زیر بشنوید:

بخش اول

بخش دوم

بخش سوم

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو