آوانامه - من پیش از تو، پس از تو

جوجو مویز نویسنده‌ی پر آوازه‌ی انگلیسی است، که به نوشتن رمان‌های عاشقانه شهرت دارد. او دو بار برنده‌ی جایزه‌ی سال «رمان عاشقانه» از «انجمن نویسندگان رمان‌های عاشقانه» بوده و کتاب‌های او به بیش از 10 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است. وی 11 جلد کتاب نوشته است و عشق یکی از مسائل اصلی کتاب‌های اوست. او روابط انسان‌ها را به زیبایی به تصویر می‌کشد که نظر خواننده را به شخصیت‌ها و داستان‌هایشان جلب می‌کند طوری که به آن‌ها علاقمند شده و آن‌ها را دنبال خواهید کرد.

رمان «من پیش از تو» از کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز می‌باشند که از محبوبیت بالایی در آثار جوجو مویز برخوردار هست و نسخه‌ی متنی آن در ایران چندین بار تجدید چاپ شده است. داستان این کتاب یک عاشقانه کاملا متفاوت است. عشقی ورای عشق‌های زمینی که بیش‌تر جنبه انسانی و معنوی دارد .

رمان «پس از تو» نخستین بار در ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵ در بریتانیا چاپ شد. این رمان ادامه‌ای است بر رمان پرفروش قبلی نویسنده با عنوان «من پیش از تو» که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود. مویز می‌گوید؛ من قصد نداشتم که ادامه‌ای بر ماجراهای داستان من پیش ازتو بنویسم، اما کار بر روی یک اسکریپت سینمایی و خواندن حجم انبوهی از توئیت ها و ایمیل‌های به اشتراک گذاشته شده مرا متوجه این موضوع کرد که این مسئله تبدیل به سؤال روزانهٔ اغلب آنها گردیده؛ لو (لوئیز - شخصیت رمان اول) پس از آن ماجراها با زندگی خودش چه کرد. حقیقت اینکه شخصیت‌های اصلی داستان به هیچ عنوان مرا ترک نکردند.

این کتاب هم مانند کتاب من پیش از تو با یک حادثه شروع می شود. حادثه ای که داستان کتاب «پس از تو» بر آن سوار است.

این دو رمان در ایران برای اولین‌بار توسط نشر آموت و با ترجمۀ خواندنی مریم مفتاحی به چاپ رسیده است و نسخه صوتی آن‌ها نیز توسط موسسه آوانامه تولید و منتشر شد که شما می‌توانید از طریق لینک زیر آنها را دانلود کنید.

https://goo.gl/fjo2xC

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو