چاپ هفتم اسب رقصان رسید

 

نشر آموت/ چاپ هفتم/ ۶۵۶ صفحه/ ۴۵۰۰۰ تومان 

در گوشه‌ای از لندن، هنری لاشاپل که پنجاه سال پیش در فرانسه در یک آموزشگاه سوارکاری مخصوص نخبگان تعلیم دیده است، به نوه و اسبش می‌آموزد چگونه بر نیروی جاذبه‌ی زمین غلبه کنند و حرکات نمایشی انجام دهند. سپس مشکلاتی پیش می‌آید و  سارای چهارده ساله مجبور می‌شود خود به تنهایی کار را ادامه دهد. 

ناتاشا مکولی، وکیل و حقوقدان، به‌اجبار با همسر سابقش در یک خانه زندگی می‌کند، زندگی او مختل شده و توانایی حرفه‌ای‌اش به دلایلی زیر سوال رفته است. وقتی بازی روزگار سارا را در مسیر او قرار می‌دهد، این فرصت نصیب ناتاشا می‌شود تا به زندگی خود سر و سامانی بدهد. اما او نمی‌داند که سارا رازی در دل دارد... رازی که زندگی همه‌ی آنها را تغییر خواهد داد.

دنیایی محدود با آرزوهایی بزرگ که شما را به‌شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد. 

دیلی‌میل

 

قصه‌ای بدیع و خلاقانه، جذاب و شگفت‌انگیز و سحرآمیز. 

دیلی‌اکسپرس

 

مویز در مقام قصه‌گو فضایی همچون چارلز دیکنز خلق می‌کند، به‌راحتی طرح داستان را تغییر می‌دهد و به‌ظرافت از طرحی به طرح دیگر می‌رود. واشنگتن‌پست

 

مریم مفتاحی، فارغ‌التحصیل رشته مترجمی زبان انگلیسی و زبان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. او پیش از این رمان جنجالی «من پیش از تو» را که پرفروش‌ترین کتاب سال‌های ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ در طرح «عیدانه با کتاب» و طرح «تابستانه با کتاب» و «پاييزه كتاب» کتابفروشی‌های ایران شد ترجمه کرده است. رمان‌هاي «پس از تو» و «يك بعلاوه‌ يك» و «ميوه خارجي» نوشته‌ جوجو مویز و «همسر خاموش» نوشته‌ ای.اس.ای هریسون نیز از دیگر ترجمه‌های این نویسنده است که از سوی نشر آموت منتشر شده. جلد سوم رمان‌هاي «من پيش از تو» و «پس از تو» نيز به زودي با ترجمه‌ي خانم مريم مفتاحي در نشر آموت منتشر مي‌شود.

رمان «اسب‌رقصان» نوشته‌ی «جوجو مويز» با ترجمه‌ي «مريم مفتاحي» در ۶۵۶ صفحه و به قیمت ۴۵۰۰۰ تومان توسط «نشر آموت» منتشرشده است.

 

www.aamout.com

 

کتاب های #نشر_آموت را از کتابفروشی های معتبر و شهرکتاب های سراسر ایران بخواهید

 

خرید بالای صد هزار تومان ارسال رایگان

۰۹۳۶۰۳۵۵۴۰۱

 

https://www.instagram.com/p/BrMZwopg0lZ/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=ma0o6sa8rkz0

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو