کتاب صوتی «پیش از آن که بخوابم»

اثر اس. جی واتسون

ترجمۀ شقایق قندهاری

با صدای شیما درخشش

بخش هایی از این کتاب صوتی را می توانید در ادامه بشنوید:

قسمت اول 

قسمت دوم 

قسمت سوم 

قسمت چهارم 

 

«حافظه‌ی خاموش»

کریستین لوکاس از خواب بر می‌خیزد و از دیدن اتاقی که در آن است، فردی که در کنارش خوابیده و حتی چهره خود هیجان زده می‌شود. حافظه‌اش او را یاری نمی‌کند تا هویتش را بازیابد و این آغاز داستان کتاب پر هیجان «پیش از آن که بخوابم» است. این اثر پرفروش نیویورک تایمز با ژانر روانشناسی-جنایی به شرح زندگی کریستین می‌پردازد. کریستین در حادثه‌ای حافظه خود را از دست می‌دهد و با تکرار روزهای خود مواجه می‌شود. وی تلاش می‌کند تا از این مشکل رهایی یابد که در این بین رازهای عجیبی از زندگیش برایش فاش می‌شود. این اثر که با نثری روان و شیوا نگاشته شده‌است پیچیدگی‌های روانکاوانه بسیاری را در بر دارد.

 

برشی از کتاب

وقتی بر می‌گردد دو لیوان پلاستیکی پر از قهوه غلیظ همراهش است. قهوه لیوان من سیاه است و لیوئان خودش سفید. از روی کاسه روی میز برای خودش شکر می‌ریزد بدون این‌که به من تعارف کند، و درست همین جاست که متقاعد می‌شوم ما قبلا همدیگر را دیده‌ایم. بعد سرش را بلند می‌کند و می‌پرسد چه‌طور پیشانی‌ام ضرب دید. اولش می‌گویم: «چی؟!...» ولی بعد یاد کبودی می‌افتم که امروز صبح دیدم. پیداست که آرایش روی آن را نگرفته است. می‌گویم: این؟ مطمئن نیستم. چیز جدی‌ای نیست. درد ندارد.»

 

دکتری نویسنده

اس. جی واتسون در سال 1971 در بریتانیا به دنیا آمد. در جوانی به  تحصیل در رشته فیزیک پرداخت و مدتی به عنوان شنوایی‌سنج در بیمارستان کار کرد. اما بعد به نویسندگی روی آورد و در سال 2011 کتاب «پیش از آن که بخوابم» را نگاشت. از آثار دیگر او می‌توان به «زندگی دوم» اشاره کرد.

 

صدای خاطرات

آوانامه با همکاری نشر آموت نسخه صوتی کتاب «پیش از آن که بخوابم» را با صدای شیما درخشش تولید و منتشر کرده است.

با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید:

https://bit.ly/2UQiPrO

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو