کتاب صوتی «اولین تماس تلفنی از بهشت» با صدای امید تقوی

بخش‌هایی از این رمان را می‌توانید در ادامه بشنوید و با مراجعه به وبسایت یا اپلیکیشن آوانامه از طریق لینک زیر نسخه کامل این کتاب صوتی را دانلود کنید.

 

 

https://zaya.io/ri5sl

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

از گزارش رویدادهای ورزشی تا یک داستان‌نویس جهانی

میچ دیوید آلبوم، نویسنده، روزنامه‌نگار، فیلم‌نامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس آمریکایی‌ست که در سال 1958 متولد شده است. او در سال‌های ابتدایی جوانی، نوشتن را با مقاله‌نویسی در مجلات کوچک شروع کرد که راه را برای ورودش به دانشگاه کلمبیا و تحصیل کارشناسی‌ارشد در رشته‌ی روزنامه‌نگاری آسان‌تر کرد. شهرت اصلی آلبوم در زمینه‌ی روزنامه‌نگاری، مربوط به فعالیت‌های او در پوشش رویدادهای ورزشی است؛ جایی که جوایز و افتخارات متعددی برای او به ارمغان آورده است. میچ آلبوم نوشتن داستان را با موضوعی ورزشی، یعنی شرح حال یک مربی فوتبال که با او همکاری داشته است، آغاز کرد و پس از آن کتابی درباره بسکتبال نوشت. این آغاز راه داستان‌نویسی او بود که شهرتش را از یک روزنامه‌نگار ورزشی، به یک داستان‌نویس مشهور جهانی تبدیل کرد و آثارش به زبان‌های زیادی ترجمه شد.

 

ملاقات با استاد، در روزهای آخر زندگی

شهرت میچ آلبوم با اقتباس سینمایی از کتاب «سه‌شنبه‌ها با موری» و فیلمی که با همین نام ساخته شده است، بیشتر شد. او در این اثر، داستان هفتگی ملاقات‌هایش در روز سه‌شنبه با استاد دانشگاه‌اش، موری شوارتز، را روایت می‌کند که به دلیل بیماری، در آستانه‌ی مرگ قرار دارد. آن‌ها در این دیدارها، درباره‌ی تفکرات، تجربیات و زندگی موری صحبت می‌کنند و موری، آخرین درس‌ها را به میچ می‌آموزد.

 

تماس تلفنی از بهشت؟!

در سال 2013، میچ آلبوم هفتمین کتاب که چهارمین عنوان رمان او بود، را منتشر کرد. داستان «اولین تماس تلفنی از بهشت» در شهری کوچک و خیالی، در ایالت میشیگان آمریکا، اتفاق می‌افتد. جایی که شهروندان به ناگهان، تماس‌هایی از عزیزان درگذشته‌شان دریافت می‌کنند. این تماس‌ها به سرعت مورد توجه رسانه‌ها قرار می‌گیرند و بازتاب بین‌المللی پیدا می‌کنند. آیا این تماس‌های تلفنی از بهشت معجزه‌ای بزرگ است؟ این اتفاق، توجه بسیاری از افراد را به این شهر کوچک جلب می‌کند و کم‌کم شهر دچار شلوغی و ازدحام مسافران می‌شود.

 

ترکیب هنرمندانه‌ی گزارش‌نویسی و داستان‌نویسی

میچ آلبوم در روایت داستان، از تخصص اصلی‌اش، یعنی روزنامه‌نگاری و گزارش‌گری استفاده کرده، تا بخشی از داستانش را از زبان گزارش‌گران و رسانه‌ها روایت کند. از شخصیت‌های اصلی داستان اولین تماس تلفنی از بهشت، سالی هاردینگ است. سالی خلبانی‌ست که به تازگی از زندان آزاد شده و در جدال بین عقل و احساس، در پی یافتن دلیل و یا حقیقت این تماس‌های تلفنی از بهشت است.

 

پیش از این، نسخه صوتی داستان مشهور میچ آلبوم با عنوان «سه‌شنبه‌ها با موری» و «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند» توسط نشر صوتی آوانامه منتشر شده بود و اینک «اولین تماس تلفنی از بهشت» با همکاری نشر آموت و با صدای امید تقوی منتشر می‌شود.

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2023© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو