کتاب صوتی «نامه» با صدای سحر بیرانوند منتشر شد

ناظر ضبط: نازنین شکرابی

طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی

ویرایش صوتی: بهنوش هاشمی

مدت زمان: 13 ساعت و 12 دقیقه

 نمونه اول

 نمونه دوم

 نمونه سوم

 نمونه چهارم

 

از منچستر تا منچستر

«کاترین هیوز» رمان‌نویس انگلیسی است که سال 1964 در شهری حوالی منچستر متولد شده است. پس از پایان رساندن دوره‌های دبیری، کاترین با همسرش آشنا شد؛ آن‌ها در کانادا ازدواج کردند، کسب‌وکار مشترکی راه انداختند و صاحب دو فرزند شدند؛ همراه هم، از کشورهای بسیاری چون هند، سنگاپور، آفریقای جنوبی و نیوزیلند دیدن کردند و باز، به حوالی منچستر برگشتند و خانه‌ای تازه برای خود ساختند. زندگی هیوز به‌عنوان نویسنده تازه آن‌جا آغاز شد. او نخستین رمانش «نامه» را در سال 2013 منتشر کرد و موفقیت چشم‌گیرش در سراسر جهان، او را به ادامه‌ی مسیر نویسندگی مصمم‌تر کرد. رمان‌های دیگر او هم‌چون «کلید»، «راز»، «آخرین پیمان» و «جعبه‌ی خاطرات» همگی با اقبال خوانندگان همراه بودند. اما با این حال، تاکنون «نامه» پرمخاطب‌ترین اثر او بوده است.

 

داستانِ «نامه»

تینا کریگه، یک مأموریت در زندگی دارد؛ فرار از همسر دائم‌الخمر و خشن‌اش. تینا تمام ساعات روز کار می‌کند تا پس‌انداز کرده و بتواند همسرش را ترک کند. او تعطیلات آخر هفته را هم در فروشگاه خیریه‌ای سپری می‌کند. روزی هنگام جستجوی جیبِ کُت دست‌دوم اهدایی به خیریه، نامه‌ی بازنشده‌‌ای می‌یابد. تینا نمی‌تواند بر کنجکاوی خود غلبه کند. او نامه را باز می‌کند و آن را می‌خواند؛ نامه‌ای که زندگی‌اش را کاملا تغییر می‌دهد.

بیلی استرلینگ، می‌داند احمقانه رفتار کرده‌، اما می‌خواهد همه‌چیز را جبران کند. نامه‌ای می‌نویسد که امیدوار است آینده‌اش را تغییر دهد، نامه‌ای که همه چیز را تغییر می‌دهد اما به طریقی که بیلی حتی فکرش را هم نمی‌کند.

«نامه» داستان زندگی دو زن را بازگو می‌کند که در دهه‌های مختلفی به دنیا آمده‌اند ولی سرنوشت، آن دو را به هم پیوند می‌دهد، و نشان می‌دهد که چگونه تباهی و نابودی یکی از آن‌ها به رهایی دیگری می‌انجامد.

 

کتاب صوتی «نامه»

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت (https://avanameh.com/textpub/amout-pub)» رمان «نامه» اثر «کاترین هیوز» را با ترجمه‌ی «سودابه قیصری» و خوانش «سحر بیرانوند» به‌شکل کتاب صوتی منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

 www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو