کتاب صوتی «موهبت» با صدای: معصومه عزیزمحمدی منتشر شد

ناظر ضبط: فاطمه رحیم‌زاده

طراحی و ترکیب صدا: عارف علی‌زاده

ویرایش صوتی: متینا ریحانیان

مدت زمان: 07 ساعت و 28 دقیقه

 

نجات‌یافته از هولوکاست

«ادیت اوا اِگِر» معروف به ادی، روانشناسی اسلواک است که سال 1927 در شهر کوشیتسه متولد شده است. او که در خانواده‌ای یهودی متولد و بزرگ شد، در خلال جنگ دوم جهانی، همراه خانواده‌اش به اردوگاه آشویتس فرستاده شد. والدینش در اردوگاه مرگ به قتل رسیدند، اما خوشبختانه ادیت توانست از آن مهلکه نجات پیدا کند. در سال‌های بعد و در ایالات متحده او به تحصیل در رشته‌ی روانشناسی پرداخت و به یک متخصص اختلال اضطراب پس از حادثه بدل شد.

 

دوازده درس برای نجات زندگی

ادیت اگِر کتابش را با شرحی از آن‌چه پیش از اسارت در اردوگاه نازی‌ها بر او می‌گذشت، آن‌چه درون اردوگاه از سر گذرانده و رنج‌ها و تلاش‌هایی که پس از آزادی برای ساختن خود و زندگی‌اش کرده، آغاز می‌کند. او سپس به توضیح مقوله‌ای به نام زندان‌های درون می‌پردازد. زندان‌هایی که نویسنده آن‌ها را بدتر از زندان نازی‌ها می‌داند. کتاب موهبت در دوازده فصل، به بررسی دوازده زندان درونی اختصاص یافته است: زندان قربانی بودن، زندان اجتناب، زندان نادیده گرفتن خود، زندان رازها، زندان احساس گناه و شرم، زندان سوگ ابرازنشده، زندان انعطاف‌ناپذیری، زندان رنجش، زندان ترس فلج‌کننده، زندان قضاوت و پیش‌داوری، زندان ناامیدی و زندان نبخشیدن. ادیت اگر در هر یک از این فصول، با بیانی ساده و با آوردن نمونه‌های ملموس، ابتدا ماهیت هر زندان را آشکار می‌کند، سپس آسیب‌هایی که انسان با اسارت در آن‌ها متحمل می‌شود را برمی‌شمرد و در نهایت، کلیدهایی کاربردی و اجرایی برای رهایی از هر زندان ارائه می‌کند.

 

کتابی الهام‌بخش و شادی‌آفرین

کتاب صوتی «موهبت» اثر «ادیت اگر» حاصل همکاری نشر صوتی آوانامه و «نشر آموت است. این اثر با ترجمه‌ی «آرتمیس مسعودی» و اجرای «معصومه عزیزمحمدی» تولید و منتشر شده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

نمونه چهارم 

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو