کتاب صوتی «باکره ها» منتشر شد

مزایای کار با بیماران روحی و روانی

«الکس مایکلیدیس» نویسنده‌ای است که سال 1977 در قبرس، از پدری قبرسی و مادری انگلیسی متولد شده است. او ادبیات انگلیسی را در کالج ترینیتی از دانشگاه کمبریج خوانده و سپس سه سال به تحصیل روان‌درمانی پرداخته و دو سال نیز به کار در یک مرکز مراقبتی از بزرگسالان کار کرده است. کاری که مواد اولیه‌ی لازم برای رمان‌های مایکلیدیس را نیز فراهم آورده. نخستین رمان این نویسنده در سال 2019 منتشر شد. این کتاب که «بیمار خاموش» نام دارد، توانست در هفته‌ی اول فروش، رتبه‌ی اول نیویورک تایمز را از آن خود کند. در پایان سال نیز جایزه‌ی بهترین رمان جنایی و هیجانی گودریدز را به دست آورد. این موارد به‌همراه چندین و چند موفقیت دیگر، کمپانی فیلمسازی «برد پیت» یعنی «پلن بی» را بر آن داشته تا فیلمی نیز از روی بیمار خاموش بسازند. «باکره‌ها» دومین رمان مایکلیدیس است که در سال 2021 منتشر شد. این رمان که داستانی کارآگاهی با زمینه‌های روان‌شناختی دارد هم مانند کتاب قبلی، با استقبال خوبی از سمت مخاطبان و منتقدان مواجه شد. 

یک داستان جنایی روان‌شناختی

ماجرای باکره‌ها از کالج کمبریج روایت می‌شود و قتل‌هایی زنجیره‌ای که در این مکان رخ می‌دهند. «ادوارد فوسکا» قاتلی است دست‌نیافتنی که توسط انجمنی مخفی که از عده‌ای دانشجوی دختر که نام «باکره‌ها» را بر خود گذاشته‌اند، حمایت می‌شود. از طرفی روان‌درمانگری به نام «ماریانا اندروید» یک گروه‌ درمانی را اداره و رهبری می‌کند. توجه ماریانا که خود نیز زمانی دانشجوی کالج کمبریج بوده، با شنیدن خبر قتل در این کالج، به گروه باکره‌ها جلب می‌شود. او بر تمام حقایق شوم نهفته در پسِ عظمت و زیبایی‌های آن کالج آگاه است و از این رو، قاطعانه تصمیم می‌گیرد راز قتل‌ها را بگشاید و برای قتل‌های بعدی، راه قاتل را ببندد. ماریانا برای عملی ساختن تصمیمش، همه‌چیز و حتی زندگی خود را به خطر می‌اندازد.

 

کتاب صوتی باکره‌ها

نشر صوتی آوانامه با همکاری «نشر آموت» کتاب صوتی «باکره‌ها» اثر «الکس مایکلیدیس» را با ترجمه‌ی «سامان شهرکی» تولید و منتشر کرده است. «سحر بیرانوند» اجرای این اثر را برعهده داشته و «هوتن شاطری‌پور» نیز او را در بخش‌هایی از کتاب یاری کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، طاقچه، کتابراه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول 

نمونه دوم 

نمونه سوم 

www.AvaNameh.com

 

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو