کتاب صوتی «آرامش ابدی سارا» منتشر شد

با صدای: مریم پاک‌ذات
ناظر ضبط: سمیرا نجف‌زاده
طراحی و ترکیب صدا: شیدا تقی‌پور
ویرایش صوتی: فاطمه درزی
مدت زمان: 13 ساعت و 09 دقیقه

مجموعه‌ی «تریسی کراس‌وایت»
«آرامش ابدی سارا» اثر «رابرت دوگونی» در سال 2014 منتشر شد. نسخه‌ی انگلیسی آن با نام «My Sister’s Grave» به معنای «قبر خواهرم» روانه‌ی بازار شد. اما در ترجمه‌ی فارسی، عنوان آرامش ابدی سارا برای کتاب برگزیده شد. با معرفی شخصیتی به نام «تریسی کراس‌وایت» به جهان ادبیات، ابتدا در فروش ارقام خوبی را ثبت کرد، توجه نشریات و انجمن‌های مختلف به این رمان جلب شد و جوایزی عاید آن شد. پس از آن، رمان به چندین زبان ترجمه شد و طیف مخاطبانش بسیار گسترده‌تر از پیش شد. همه‌ی این‌ها راه را برای نوشتن یک مجموعه‌ی مفصل با محوریت تریسی کراس‌وایت فراهم می‌کرد.
 
بی‌قرار در سیاتل
تریسی کراس‌وایت بیست سال تمام است که دارد حقایق اطرافش را زیرورو می‌کند، بلکه جوابی برای گم‌شدن خواهرش، محاکمه‌ی قاتل او و تمام اتفاقات قبل و بعدش پیدا کند. تریسی باور ندارد «ادموند هاوس» که یک متهم متجاوز است و به قتل سارا محکوم شده، او را کشته باشد و تا جواب‌هایی که می‌خواهد را نگیرد، قرار پیدا نمی‌کند. تریسی کراس‌وایت برای اجرای عدالت واقعی، کارآگاه پلیس سیاتل در بخش قتل می‌شود و زندگی خود را وقف یافتن رد قاتلان می‌کند. وقتی بقایای جسد سارا حوالی کوه‌های زادگاهش پیدا می‌شود، تریسی از همیشه مصمم‌تر می‌شود تا پاسخ سؤالات چندساله‌اش را پیدا کند. در خلال جست‌وجوی کراس‌وایت برای حقایق، رازهای تاریک که انگار سال‌ها مدفون بوده‌اند، رخ می‌نمایند و حال و آینده و حتی گذشته‌ی قهرمان داستان را عوض می‌کنند. این رازهای فاش‌شده، بیش از آن‌که مایه‌ی آرامش تریسی شوند، خود سؤالات دیگری هم در ذهن او ایجاد می‌کنند و مسیری خطرناک و مهیب را پیش رویش قرار می‌دهند.
 
کتاب صوتی آرامش ابدی سارا
نشر صوتی آوانامه (https://avanameh.com/)، کتاب صوتی «آرامش ابدی سارا» اثر «رابرت دوگونی» را طی همکاری با «نشر آموت (https://avanameh.com/textpub/amout-pub)»، با ترجمه‌ی «هدیه گرامی‌مقدم» و اجرای «مریم پاک‌ذات» تولید و منتشر کرده است.
بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید و نسخه‌ی کامل آن
را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم



www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو