«سلام زیبا» به کتابفروشی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها

روزنامه دنیای اقتصاد: رمان «سلام زیبا» نوشته آن ناپولیتانو با ترجمه ساره خسروی منتشر شد. داستان این کتاب درباره مردی به‌نام ویلیام واترز است که در خانه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای بزرگ شده که به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خاطر یک فاجعه غرق سکوت شده‌بود؛ جایی‌که والدینش به سختی طاقت نگاه‌کردن به او را داشتند، چه برسد به اینکه دوستش داشته باشند.

وقتی با جولیا پاداوانوی با روحیه و جاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌طلب آشنا می‌شود، گویی جهان اطرافش نورانی و دگرگون می‌شود.  جولیا، بر عکس ویلیام، در خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای پرجمعیت و پرشور بزرگ شده‌است. او و سه خواهرش جدایی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ناپذیر هستند: سیلوی رویاپرداز خانواده است که همیشه سرش داخل کتاب است. سیسلیا هنرمندی است با روحی آزاد و املین با صبوری از همه‌شان مراقبت می‌کند. خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جولیا با خوشحالی ویلیام را در محفل‌گرم خود می‌پذیرند اما...
آن ناپولیتانو متولد ۱۹۷۱، نویسنده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کتاب ادوارد عزیز است که فورا به پرفروش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین کتاب نیویورک‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تایمز تبدیل شد. او دارای مدرک ارشد هنرهای زیبا از دانشگاه نیویورک است و سابقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تدریس واحد داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نویسی در کالج هنرهای زیبای بروکلین، دانشگاه نیویورک و کارگاه نویسندگان گوتام را در کارنامه دارد. رمان «سلام زیبا» در ۵۲۰ صفحه و به قیمت ۳۵۰هزار‌تومان از سوی نشر آموت روانه بازار کتاب شده‌است.

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو