کتاب صوتی «به خانه بیا» با صدای: آزاده رادمهر منتشر شد

ناظر ضبط: مهتاب عطاران
طراحی و ترکیب صدا: محمد ابویی
ویرایش صوتی: فاطمه درزی
مدت زمان: 16 ساعت و 33 دقیقه

یآ جاسی، نویسنده‌ی مشهور غنایی-آمریکایی
یآ جاسی در سال 1989 در شهر مامپونگ غنا به دنیا آمد. او رمان‌نویس غنایی-آمریکایی است و با انتشار نخستین اثر داستانی‌اش «به خانه بیا» در 26 سالگی، به شهرت جهانی دست یافت. تأثیرات فرهنگ غنا و آمریکا در آثار یآ جاسی به این دلیل مشهود است که او به همراه خانواده‌اش در سنین کودکی به آمریکا مهاجرت کردند و در هانتسویل آلابامای ایالت متحده بزرگ شد. وی نوشتن اولین رمان خود را اندکی بعد از فارغ‌التحصیلی از استنفورد آغاز کرد. او به واسطه‌ی آثار خود، جوایز و افتخارات گوناگونی را کسب کرده است.
 
از آفریقا تا آمریکا با یآ جاسی
یآ جاسی در نخستین رمانش به نام «به خانه بیا» از زندگی و سرنوشت متفاوت دو خواهر آفریقایی می‌گوید. جاسی در «به خانه بیا» مخاطب را از آفریقا تا آمریکا با خود همراه می‌کند و ضمن روایت داستان اصلی، تصویر کامل، باورپذیر و صادقانه‌ای از فضا، شخصیت‌ها و ارتباط میان آن‌ها ارائه می‌دهد. هر فصل از رمان از زاویه‌ی دید یکی از نوادگان افیا یا اسی روایت می‌شود، نمایندگانی برای نسل‌های بعدی. نویسنده در این‌ اثر زندگی افیا و اسی را تا نسل‌های بعدی به تصویر می‌کشد. یکی از نقاط قوت «به خانه بیا» بررسی و روایت جاسی درباره‌ی تجارت برده در آفریقا و قاره‌های دیگر است. گفته شده که عنوان «به خانه بیا» از یک باور قدیمی آفریقایی-آمریکایی گرفته شده است که مرگ به روح یک برده اجازه می‌دهد تا به آفریقا سفر کند. «به خانه بیا» به نظر اکثر منتقدان، رمانی بسیار قدرتمند، گیرا و روشنگر است. آن‌ها اعتقاد دارند یآ جاسی چیزی خلق کرده است که رسیدن به آن به طرز باورنکردنی سخت است: اثری برجسته از داستان‌هایی کوتاه و مرتبط با هم که چندین قرن را در برمی‌گیرد. جاسی قادر است مثل یک شاعر با عباراتش صحنه‌ها را به تصویر بکشد.
 
کتاب صوتی «به خانه بیا»
کتاب صوتی «به خانه بیا» اثر «یآ جاسی» است که با همکاری نشر صوتی آوانامه و نشر «آموت» و ترجمه‌ای از «سارا نجم‌آبادی» تهیه و تولید شده است. شنوندگان این اثر می‌توانند کتاب صوتی «به خانه بیا» را با گویندگی «آزاده رادمهر» تهیه کنند.
بخش‌هایی از این کتاب صوتی را در فایل‌های زیر بشنوید.

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم

نمونه چهارم


نسخه‌ی کامل آن را می‌توانید هم اکنون از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو