کتاب صوتی «کسی که می‌شناسیم» با صدای: سحر بیرانوند

ناظر ضبط: یاسمن انوری
طراحی و ترکیب صدا: امین مفیدی
ویرایش صوتی: متینا ریحانیان
مدت زمان: 10 ساعت و 32 دقیقه

ناخن‌هایتان را خواهید جوید!
«کسی که می‌شناسیم» بهترین عنوانی است که می‌شود برای این رمان انتخاب کرد. «شاری لاپنا» نویسنده اثر این‌بار با هیجانی در یک محله روبرویتان می‌کند، همسایه‌هایی که می‌شناسیم و هر کدام رازی دارند. «کسی که می‌شناسیم» داستانی بی‌نهایت جذاب از یک حادثه‌ی جنایی در محله‌ای کوچک است که ذهن شما را بارها و بارها با این پرسش که قاتل حقیقی کیست و چه چیزی را از دیگران مخفی نگاه می‌دارد، درگیر خود می‌کند. هیچ‌کس مثل شاری لاپنا نمی‌تواند ترس و پارانویا را به تصویر بکشد. کتاب جدید او شما را به جویدن ناخن‌هایتان وا خواهد داشت.
 
وقتی همه‌ی آدم‌ها مخفی‌کاری می‌کنند
در محله‌ای در نزدیکی نیویورک زنی گم می‌شود. هم‌زمان مردم آن محله مطلع می‌شوند که پسرکی شانزده ساله شبانه وارد خانه‌های مردم شده و رایانه‌هایشان را هک کرده و از اطلاعات شخصی آن‌ها آگاه شده است. اهالی این ناحیه چه رازهایی را در کامپیوترهایشان پنهان کرده‌اند؟ آیا باید از این پسر بترسند؟ از طرفی خانمی که گم شده، که بوده و علت ناپدید شدندش چیست؟ رمان تازه‌ی شاری لاپنا رمانی جنایی و رازآلود است که درباره‌ی خیانت‌ها و رازهایی است که بین اعضای خانواده وجود دارد. چیزهایی که ممکن است یک زندگی را برای همیشه تغییر دهد و خانواده‌ای را به سوی نابودی هدایت کند. این اثر، داستان زندگی انسان‌های قرن بیست و یکم است و بی بند و باری‌های اخلاقی‌ای که در سراسر دنیا رواج دارد. فضای رمان‌های لاپنا آکنده از تعلیق، معما و هیجان است و به شخصیت‌پردازی با توجه به روان‌‌شناسی توجهی ویژه دارد. او به عمق ذهن و روان شخصیت‌ها نفوذ می‌کند و از انگیزه‌های آن‌ها پرده برمی‌دارد.
 
کتاب صوتی «کسی که می‌شناسیم»
«کسی که می‌شناسیم» چهارمین اثر «شاری لاپنا» است که طی همکاری آوانامه و «نشر آموت» در قالب کتاب صوتی تولید می‌شود. پیش از این سه رمان «زن همسایه»، «غریبه‌ای در خانه» و «مهمان ناخوانده» از این نویسنده منتشر شده بودند. خوانش «کسی که می‌شناسیم» همانند سه کتاب قبلی بر عهده‌ی «سحر بیرانوند» بوده و این کتاب را هم «عباسی زارعی» ترجمه کرده است.
بخش‌هایی از این کتاب صوتی را می‌توانید در فایل‌های زیر بشنوید، و نسخه‌ی کامل آن را از فیدیبو، کتابراه، طاقچه و سایر پلتفرم‌های معتبر فروش کتاب‌های صوتی و الکترونیک تهیه کنید.

نمونه اول

نمونه دوم

نمونه سوم

www.AvaNameh.com

سایت فروش

آموت در آپارات

آموت در شبکه های اجتماعی

 

دانلود کتابنامه آموت

کتابفروشی آموت

 

تمامی حقوق مطالب محفوظ است 2024© طراحی شده بوسیله کتابدار

جستجو